niimpä miksi olla kaksi?? kyllähän se yks riittää, jos kestävämpi pitää olla niitähän löytyy eri valmistajilta ja jos sen takia on laitettu 2 päälleikkäin että saadaa puristus suhdetta muutettua tai vastaavaa niin siinäki kandee varmaan käyttää vaan yhtä paksumpaa :think
Männistä tavaraa pois tarvittava määrä. En tiedä millanen voimamoottori on tulossa, mut minun mielestä kahden kannentiivisteen käyttäminen on kyllä väärä tie tohon asiaan:think
Olisi kiva tietää mitä kantta, mäntiä ja veivejä tässä on tarkoitus käyttää. Helpottaisi hieman avun antamista. Ja oikeasti tuo isku on 82,8mm eikä 82,5mm, eli mäntä +0.9mm ylemmäs.
Mittaa ensin miten lähelle dekkiä se mäntä tulee ennen muutosta. Sitten vaikka uus mittaus muutoksen jälkeen, sitten vasta rikkomaan osia. Muista koklaa vaikka sinitarratekniikalla lopuks että venttiili ei osu mäntään, vähintään 1,5-2mm gappi pitää olla. Männän laesta ei kannata ottaa pois jos ei oo ihan absoluuttisen pakko, se kun on aika kuuma kohta niin siel on hyvä olla ainevahvuutta.
Eli e30 325i kone, jossa ne lopunajan 81mm iskun i männät. Lätkäsen m51 tds koneen kampiakselin sisään, kun sellainen kerran on. Tosiaan. Onkos se isku enempi kuin 82,5mm... Damn. Tolla mäntien tokalla ylikoolla tulee siis 328i pata. Jee.
Onneksi Tammerdieselistä löytyi sellainen terä, jolla voi ajaa i männistä tavaraa mäkeen. -1,2mm läks. Sitten sinitarraa hakemaan.
Comment