Miten olette toteuttaneet öljynkerääjäsäiliön asennuksen? Itse ajattelin toteuttaa niin sen, että öljynkerääjäsäiliöön lähtee putki kuvan mukaisesti öljyseparaattorin päästä. Säiliöstä lähtee toinen putki suoraan ulkoilmaan (viherpiiperöt...ei kannata lukea tätä).
Kuvasta puuttuu kaksoishaaraputki (sama kuin s52:n ETK-kuvassa) ja ajattelin poistaakin sen putken, joka palauttaa imusarjassa olevan öljyn takaisin öljypohjaan.
Lueskelin tuossa, että alipaine pitäisi saada aikaseksi moottoriin, jotta huohotus toimisi asianmukaisesti?
Ohessa cad-kuva toteutuksesta
Kuvasta puuttuu kaksoishaaraputki (sama kuin s52:n ETK-kuvassa) ja ajattelin poistaakin sen putken, joka palauttaa imusarjassa olevan öljyn takaisin öljypohjaan.
Lueskelin tuossa, että alipaine pitäisi saada aikaseksi moottoriin, jotta huohotus toimisi asianmukaisesti?
Ohessa cad-kuva toteutuksesta
Comment