Moi
Autoni on Z3 M Coupe vm. 99 ajettu n. 144tkm.
Homma meni suurin piirtein näin:
Ajoin 2 kierrosta ahvenistoa ympäri ja kolmannen kierroksen loppupuolella huomasin että auto pöllyttää ja ajelin sitten rauhallisesti varikolle. Öljylämmöt 110C ja moottorin lämmöt normaalit. Öljynpainevalo ja öljymäärän valo ei mielestäni syttynyt. koko auto oli aivan öljyssä. Pohja, konehuone, toinen etuvanne ja kylki.
Varikolla tutkiskeltuani autoa kävi ilmi että pakopuolelta vanoksen solenoidien kopan pulteista 3 oli poikki ja yksi vielä paikallaan mutta vääntynyt hieman.
Öljyä oli tullut pihalle noin 3 litraa. Öljyt oli lähtiessä tikun ylärajassa ja 3l joutui lisäämään että sai takasin ylärajaan. Alempi solenoidi on ulompana kuin ylempi (en tiedä kuuluuko olla niin)
Koitettiin pistää kasaan tavallisilla pulteilla (ei kovilla 10.9 kuten orkkikset)
Laitoin auton käyntiin ja kone kävi jonkin aikaa tosi epätasasesti todennäkösesti ei käyny kaikilla. sitten käynti tasaantui muutaman sekunnin käynnin jälkeen, mutta sitten koppa sanoi poks ja alkoi taas vuotamaan.
Eli ei tullut omin avuin kotiin
Löysin täältä tällaisen linkin aiheesta: http://mukerji.co.uk/category/vanos/
Onko jollain omakohtaista kokemusta aiheesta? kaikki apu olisi tarpeen.
Meneekö oikeesti vaan o-renkaiden ja pulttien vaihdolla vai voiko olla jotain muuta mistä toi johtuis? autossa on täydellinen bmw merkkiliikkeen huoltokirja, mutta en tiedä onko vanokselle tehty mitään..
Autoni on Z3 M Coupe vm. 99 ajettu n. 144tkm.
Homma meni suurin piirtein näin:
Ajoin 2 kierrosta ahvenistoa ympäri ja kolmannen kierroksen loppupuolella huomasin että auto pöllyttää ja ajelin sitten rauhallisesti varikolle. Öljylämmöt 110C ja moottorin lämmöt normaalit. Öljynpainevalo ja öljymäärän valo ei mielestäni syttynyt. koko auto oli aivan öljyssä. Pohja, konehuone, toinen etuvanne ja kylki.
Varikolla tutkiskeltuani autoa kävi ilmi että pakopuolelta vanoksen solenoidien kopan pulteista 3 oli poikki ja yksi vielä paikallaan mutta vääntynyt hieman.
Öljyä oli tullut pihalle noin 3 litraa. Öljyt oli lähtiessä tikun ylärajassa ja 3l joutui lisäämään että sai takasin ylärajaan. Alempi solenoidi on ulompana kuin ylempi (en tiedä kuuluuko olla niin)
Koitettiin pistää kasaan tavallisilla pulteilla (ei kovilla 10.9 kuten orkkikset)
Laitoin auton käyntiin ja kone kävi jonkin aikaa tosi epätasasesti todennäkösesti ei käyny kaikilla. sitten käynti tasaantui muutaman sekunnin käynnin jälkeen, mutta sitten koppa sanoi poks ja alkoi taas vuotamaan.
Eli ei tullut omin avuin kotiin
Löysin täältä tällaisen linkin aiheesta: http://mukerji.co.uk/category/vanos/
Onko jollain omakohtaista kokemusta aiheesta? kaikki apu olisi tarpeen.
Meneekö oikeesti vaan o-renkaiden ja pulttien vaihdolla vai voiko olla jotain muuta mistä toi johtuis? autossa on täydellinen bmw merkkiliikkeen huoltokirja, mutta en tiedä onko vanokselle tehty mitään..
Comment