Mitkäs öljut kannattaisi autoon laittaa?Nyt autossa taitaa olla 0w40:set mutta tuntuu että ne on liian löysät. Ja samaa pätee vaihteistoon,mitkä kannattaa laittaa?
Auto on e23 728i.
oon ite käyttänyt castrol motorsport tws 10w-60:stä,aika kallista mutta parasta mitä rahalla saa,pitäis pysyä vähän"harvemmissa"koneissa(suositellaan M sarjan autoihin)
oon ite käyttänyt castrol motorsport tws 10w-60:stä,aika kallista mutta parasta mitä rahalla saa,pitäis pysyä vähän"harvemmissa"koneissa(suositellaan M sarjan autoihin)
Käytätkö Ämmääsi talvellakin?Eiks toi ole aika tönkköä talviöljyks?Omassa olisi öljynvaihto kohtapuoliin,ja kelailen mikä olisi hyvä talviöljy M3:een...
Käytätkö Ämmääsi talvellakin?Eiks toi ole aika tönkköä talviöljyks?Omassa olisi öljynvaihto kohtapuoliin,ja kelailen mikä olisi hyvä talviöljy M3:een...
Kyllä tuota samaa tököttiä tulee talvellakin käytettyä. Tarvittaessa Castrol 10W40 lightec.
Mutta eikös kellään olisi käytännön kokemusta?Olisi tärkeää saada kerralla kunnon öljyt..
Eri valmistajien "samoissa" öljyissä on paljonkin eroja.Edelliseen autooni(Celicaan) sain sponssiöljynä Shell TMO:ta.Ei pysynyt koneessa,rupesi puskee tiivisteistä ulos ja pientä pölläytystä ohjurien kautta.Vaihdoin Mobilin Rally-Formulaan niin pölläyttely ja tihkuminen loppui??? Autolla oli sentään ajettu jo 270tkm.:!:
jep käytän talvellakin(mul ei oo kyl ämmää :oops: )
Comment