Millä olette saanu pysymään esim. tyhjäkäyntimoottorin lähdön imusarjassa kiinni kun ampu jo pikkupaineella lukkokynnen p*llunpäreiksi tk-moottorin-lähdöstä? Miten lujaan ylipäätänsä pitää letkut saada n. kilon ahdoilla, että pysyy kiinni. Riittääkö normi klemmarit?
M50+turbo+letkut
Collapse
X
-
Kaverilla tavalliset klemmarit jostain miljoonalaatikosta, vuosilta kivi ja kanto, hyvin pitää 1.8bar vaikka suoran putken päällä ilman mitään kynttäToisilla taas ampuu letkut ja putket irti jo pienemmillä ahdoilla vaikka ois järeempää kiinnitystarviketta.
-
Noiden klemmarilla kiristettyjen letkujen kiinipysymisessä auttaa se että puhdistaa osat vaikka brakecleanerilla rasvattomiksi ennen kasaamista. Rasvainen, liukas putki kyllä irtoaa tosi helposti.
Nopelta taisi poksahtaa se muovinen klipsu sieltä imusatsin alta ja siihen ei auta kun "patentit"Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
Originally posted by Jürgen_ View PostNopelta taisi poksahtaa se muovinen klipsu sieltä imusatsin alta ja siihen ei auta kun "patentit"
Paineita ei ole vielä kuin 0,5 ja nekin kävi ehkä 3 sekuntia...
Saa muuten tarjota sitä muovilähtöä jos löytyy ylimääräistä.
Comment
Comment