Onko kellään takavetoisessa kyseistä perää? Jos on ,niin miten mahtaa toimia, eli miten tarttuu ym.. Itsellä kyseinen ,mutta en ole varma toimiiko oikein, eli onko täysin ehjä... Lähinnä miten tarttuu kuivalla asvaltilla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
IX:n perä?
Collapse
X
-
Originally posted by IvvNtoimii ihan hyvin. Tarttuu myös ihan hyvin, mutta saataa joskus tehdä sitä, että pyörii yksi ranges. Tosin mun perä on kohta entinen...
Mutta juuri tuota tietoa hain, eli kai se on ihan "toimiva" joskin kulunut perä tuo joka minulla on,ainaki miitissä palo molemmat kumitjoskus antaa periksi, muutenhan se olisi 100% lukko :P
Comment
-
-
Originally posted by ZoMbiEOriginally posted by IvvNtoimii ihan hyvin. Tarttuu myös ihan hyvin, mutta saataa joskus tehdä sitä, että pyörii yksi ranges. Tosin mun perä on kohta entinen...
Mutta juuri tuota tietoa hain, eli kai se on ihan "toimiva" joskin kulunut perä tuo joka minulla on,ainaki miitissä palo molemmat kumitjoskus antaa periksi, muutenhan se olisi 100% lukko :P
Eli aina kun lähtee suoraan tai saa renkaat sutimaan suoralla, niin on aina mulla ainakin molemmat pyörät, jotka sutii. Joskus tosi harvoin jos menee mutkaan ja yrittää saada sitä sladiin, niin tuntuu kun lähtee vaan ykri rengas, mutta menee 4-6 sec ja lähtee perä irti, kun toinenkin rengas lähtee mukaan. Tota on tapahtunut varmaan max 10 kertaa koko siinä ajssa kun mulla on ollut toi perä. (Tänään sitten märkädriftingiä lisää illalla)
Comment
-
-
jep, juurikin samoin ilmenee mulla toi, mutta on kyllä sattunut jo useammin ... käytössä oloon nähden,mutta syynä saattaisi olla se että silloin oli tosiaan perä ja ilma kylmiä.. miitissä taas olin ajanut enemmän ennen kuin aloin sutimaan, niin nappasi hyvin kiinni. Ja saattahan tuo olla hiukan kuluneempi tietty kuin IvvN:lla
Kiitoksia vastauksista
Comment
-
Comment