Announcement

Collapse
No announcement yet.

M51D25 venymäpultit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • epäkesko
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 49
    • pyhäjoki

M51D25 venymäpultit?

Eli onko nokka-akselin ketjupyörän sekä kampi-akselin hihna/ketjupyörän pultti sorttia vieteri? Autodatan mukaan ainakaan kammen pultti ei olisi, mutta kun oon kuullu sellaista mutu puhetta että olisi...
    -E36 325tds -94
  • jsr85
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 1375
    • Oulainen

Lukihäiriö, minulla.
    Last edited by jsr85; 09-08-2010, 10:20.
    ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

Comment

• Jaska T
      BTCF Member
      • Aug 2007
      • 215
      • Pyhäsalmi

Originally posted by epäkesko View Post
      Eli onko nokka-akselin ketjupyörän sekä kampi-akselin hihna/ketjupyörän pultti sorttia vieteri? Autodatan mukaan ainakaan kammen pultti ei olisi, mutta kun oon kuullu sellaista mutu puhetta että olisi...
      Nokka-akselin pultti ainaskin kannattaa vaihtaa.

Kampiakselin pultilla nyt niin väliä kunhan sitten vedät kunnolla sen kiinni ja mielellään vähän kierreliimaa kierteisiin. Lähiaikoina muutamakin tapaus tullut vastaan, missä pultti löystyny ja öljypumppu lopettanut pumppaamisen, koska pumpun käyttöholkki vedetään kampiakseliin kiinni tuolla pultilla.

Comment

• ockelbo4500
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 923
        • Sotkamo--Oulu

Muistelisin että bentleyn korjausoppaassa ei kehotettu vaihtamaan kuin tuo nokka-akselin pultti. Olen kyllä itse kasannut uudestaan vanhalla pultillakin( tosin sillä oli ajettu vain about 40tkm, sillä tosin ei pitäisi olla merkitystä) tuon nokka-akselin kun piti auto saada viikonloppuna kasaan ja wetteri ois saanu pultin Ruotsista vasta seuraavalle viikolle.
        BMW E84 X1 18dXdrive -14

Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
        Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
        Ex, E46 320 d Touring -01
        Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

Comment

• epäkesko
          Bimmer Rookie
          • Feb 2009
          • 49
          • pyhäjoki

Kiitos vastauksista... Eivät kyllä taida olla hinnalla pilattuja nuo pultit vaikka uusis molemmat varmuuella . Taitaa yhteis hinnaksi muodostua 1 x kaljapakki.
          -E36 325tds -94

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎