Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW imusarjan läpät - liity Facebook ryhmään

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dunky
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 4929
    • Kotka

Niin ja muut autot ei hajoa/vikaannu ollenkaan?
    Appiukon Audi A6 -05 95km vaihdettiin uusi moottori kun "vanhasta" leikkasi yksi mäntä kiinni
    Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• Anzafin
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 3747
      • Kajaani

Originally posted by kyläjarru View Post
      oon mukana, ku joku vaan kertoo mihin ilmotetaan
      paaliin taitaa lähtee 320d vm 2002, näil korjaamohinnoilla
      Tuli tuommonen eBayta selatessa vastaan:
      http://cgi.ebay.de/BMW-E46-320D-150P...item230ee46b00

Yhtään en osaa sanoa onko kallis vai ei, mutta kumminkin...

- Antti -

Comment

• Izzman
        Bimmer Rookie
        • Apr 2008
        • 97

Olen ihan huvikseni jättäytynyt FB:n ulkopuolelle, mutta halusin aloituspostaajalle ilmaista tsemppiä näihin yrityksiin koota jengiä kasaan..! Itsekin usean vuoden ajan noihin toimiin osallistuin lähinnä läppäthreadiin osallistumalla, tietoa jakamalla ja asioita selvittelemällä. Teki Kuningaskuluttaja sentään aiheesta jutun ja Tuulilasin lukijan posti-tyyppisellä palstalla oli pieni juttu.. mutta joo, itse olen jo luovuttanut ja niin tuntuu oudosti tehneen myös tuon varsinaisen läppäthreadin aloittaja Mikkoman72. Ei vastaa edes sähköpostiin, vaikka vuosia keräsi yhteystietoja jatkotoimia varten.

Omalla kohdalla tapaus sai päätöksensä kun auton mulle myynyt liike osallistui lähes 5000 e kuluihin 1300 eurolla 2.5 vuoden kohteliaan mutta sinnikkään yhteydenpidon jälkeen ja hieman sen jälkeen autokin tuli jo vaihdettua.
        BMW 135is Coupe manuaali

Comment

• huppe
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2004
          • 371
          • Suomi

Originally posted by Izzman View Post
          Olen ihan huvikseni jättäytynyt FB:n ulkopuolelle, mutta halusin aloituspostaajalle ilmaista tsemppiä näihin yrityksiin koota jengiä kasaan..! Itsekin usean vuoden ajan noihin toimiin osallistuin lähinnä läppäthreadiin osallistumalla, tietoa jakamalla ja asioita selvittelemällä. Teki Kuningaskuluttaja sentään aiheesta jutun ja Tuulilasin lukijan posti-tyyppisellä palstalla oli pieni juttu.. mutta joo, itse olen jo luovuttanut ja niin tuntuu oudosti tehneen myös tuon varsinaisen läppäthreadin aloittaja Mikkoman72. Ei vastaa edes sähköpostiin, vaikka vuosia keräsi yhteystietoja jatkotoimia varten.

Omalla kohdalla tapaus sai päätöksensä kun auton mulle myynyt liike osallistui lähes 5000 e kuluihin 1300 eurolla 2.5 vuoden kohteliaan mutta sinnikkään yhteydenpidon jälkeen ja hieman sen jälkeen autokin tuli jo vaihdettua.
          Juu, ei ole bemari tässäkään pihassa seuraavana, eikä enää koskaan.

EDIT: Oisko Mikkoman72 ostettu hiljaiseksi?
          Last edited by huppe; 18-08-2011, 12:02.
          ex E61 530da 2004

Comment

• Izzman
            Bimmer Rookie
            • Apr 2008
            • 97

Originally posted by huppe View Post
            EDIT: Oisko Mikkoman72 ostettu hiljaiseksi?
            Itsekin tuota mietin tai, että vaikka olisi alusta pitäen ollut tarkoitus vain kerätä asianosaiset yhteiseen hiljaisuuteen, MUTTA hän järkkäili haastateltavia Kuningaskuluttajalle (näin ainakin käsitin) joten se osoittais muuta. Varmaan siis vaan kiinnostus lopahtanut kokonaan.
            BMW 135is Coupe manuaali

Comment

• jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16484
              • Asikkala

Ostakaa bensakoneisia autoja, ei tarvi läppien kanssa tapella.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎