Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B25 Motronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • juuso83
    Newbiemmer
    • Dec 2004
    • 19
    • in turku

    M20B25 Motronic

    Eli käynti ongelmaa on 2, 4 ja 6 pytyssä ei kipinää

    Ennen tapahtumaa vaihdoin laturin hiilet ja ajelin 10-15km ja alkoi jumalaton pröpötys

    vaihtanut
    -tulpat
    -tulpanjohdot
    -virranjakajan kannen
    -pyörijän


    ????
  • Jürgen_
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 2707
    • Mylsä

    #2
    Onkohan se boksi hajonnut :think
    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

    Comment

    • sleepertuning
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2006
      • 662
      • Kotka

      #3
      Miten kolme kipinää voi puuttua jos on 1 puola sekä jakaja jokaiselle sylinterille? :think

      Olisko motronicista palanut toinen suutinpankki...

      Comment

      • juuso83
        Newbiemmer
        • Dec 2004
        • 19
        • in turku

        #4
        Originally posted by sleepertuning View Post
        Miten kolme kipinää voi puuttua jos on 1 puola sekä jakaja jokaiselle sylinterille? :think

        Olisko motronicista palanut toinen suutinpankki...

        Jos kipinää on 2, 4 ja 6 pytyssä niin se on todella heikko

        Comment

        • juuso83
          Newbiemmer
          • Dec 2004
          • 19
          • in turku

          #5
          elikkä boksia hakemaan aamusta katotaan kuin käy

          Comment

          • sleepertuning
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2006
            • 662
            • Kotka

            #6
            Ne suutinpankit saa kyllä mitattua suurinpiirtein ihan tavallisella yleismittarilla, ettei tarvitse (kalliita?) osia arpoa ihan summamutikassa

            No joo joku vanha motronikki tuskin on kallis, mut kuitenkin... Pointti oli se, ettei oikeastaan mitään osia tarvis turhaan vaihtaa kunhan malttaa vähän mittailla ja ymmärtää jotain niistä sähköistä.

            Comment

            • juuso83
              Newbiemmer
              • Dec 2004
              • 19
              • in turku

              #7
              Originally posted by sleepertuning View Post
              Ne suutinpankit saa kyllä mitattua suurinpiirtein ihan tavallisella yleismittarilla, ettei tarvitse (kalliita?) osia arpoa ihan summamutikassa

              No joo joku vanha motronikki tuskin on kallis, mut kuitenkin... Pointti oli se, ettei oikeastaan mitään osia tarvis turhaan vaihtaa kunhan malttaa vähän mittailla ja ymmärtää jotain niistä sähköistä.

              jep mitailtua tuli tulpasta virranjakajankanteen kaikki tomii sytytys puolakin pelittää ja ohjausboksi oletettavasti toimii (varastossa oli toinen jonka muistaakseni hyllytin sen ehjänä sinne)

              ajattelin mennä väsäämään jonkun toimivan painemittarin ja tutkailla pöntöissä vallitsevaa painetta, jos sieltä löytyis jotain

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎