Täällä sivustolla tuntuu olevan hurja määrä tietoa bemareista, joten on pakko pyytä apua täältä.
Minulla on E65 730d, joka jätti työmatkalle! Moottoritiellä auton veto loppui yllättäen. Painoin kaasun pohjaan eikä auto enää oikeen tuntunut kiihtyvän, joten ajoin sivuun. Samalla huomasin auton savuttavan vähän ja sammutin. Itse en hirveenä autoista ymmärrä ja aloin soittelmaan tutuille epäillen itse turbon hajoamista. Siitä kun viimeaikoina oli kuulunut pienillä kierroksilla häiritsevää ulinaa.
Eräs tuttuni pyysi puhelimessa koittamaan savuttaako auto jos laittaa kierroksia ja silloin se riemu alkoi..... Auto alkoi savuttamaan aivan perkeleesti. Kierrokset jäi täysille ja savu oli sanoin kuvailematon. Auto ei tietenkään sammunut napista. En keksinyt muuta kuin repiä akunnavat irti. En tiedä auttoiko se vai alkoiko öljy loppua, mutta lopulta koneen kierrokset laski tyhjäkäynnille ja sain sammutettua auton. Koneen äänet oli ihan normaalit.
Hinaaja paikalle ja lähimpään BMW huoltoon lohjalle. Tienposkeen jäi aika moinen öljylammikko. Nyt auto on ollut siellä 2 viikkoa. Separaattori ja turbo vaihdettu, mutta savutus on aivan samanlaista. Imusarjaan kuulemma tulee aivan norona öljyä. Missä voi olla vika?? Tämä huoltoliike on nostanut kädet pystyyn ja pyytää hinauttamaan sen pois. Autosta on neuvottelujen jälkeen tulossa 2100€ lasku, mutta trailerilla haettava, hienoa. Autossa on myös kuulemma löytynyt sellainen ihmeellisyys, että jokin hihna on kuluttanut automaattilaatikon lauhduttimen puhki. Voiko tämä liittyä tuohon? Kannattaako koneesta haavella enää menopeliä?
610Nm
Minulla on E65 730d, joka jätti työmatkalle! Moottoritiellä auton veto loppui yllättäen. Painoin kaasun pohjaan eikä auto enää oikeen tuntunut kiihtyvän, joten ajoin sivuun. Samalla huomasin auton savuttavan vähän ja sammutin. Itse en hirveenä autoista ymmärrä ja aloin soittelmaan tutuille epäillen itse turbon hajoamista. Siitä kun viimeaikoina oli kuulunut pienillä kierroksilla häiritsevää ulinaa.
Eräs tuttuni pyysi puhelimessa koittamaan savuttaako auto jos laittaa kierroksia ja silloin se riemu alkoi..... Auto alkoi savuttamaan aivan perkeleesti. Kierrokset jäi täysille ja savu oli sanoin kuvailematon. Auto ei tietenkään sammunut napista. En keksinyt muuta kuin repiä akunnavat irti. En tiedä auttoiko se vai alkoiko öljy loppua, mutta lopulta koneen kierrokset laski tyhjäkäynnille ja sain sammutettua auton. Koneen äänet oli ihan normaalit.
Hinaaja paikalle ja lähimpään BMW huoltoon lohjalle. Tienposkeen jäi aika moinen öljylammikko. Nyt auto on ollut siellä 2 viikkoa. Separaattori ja turbo vaihdettu, mutta savutus on aivan samanlaista. Imusarjaan kuulemma tulee aivan norona öljyä. Missä voi olla vika?? Tämä huoltoliike on nostanut kädet pystyyn ja pyytää hinauttamaan sen pois. Autosta on neuvottelujen jälkeen tulossa 2100€ lasku, mutta trailerilla haettava, hienoa. Autossa on myös kuulemma löytynyt sellainen ihmeellisyys, että jokin hihna on kuluttanut automaattilaatikon lauhduttimen puhki. Voiko tämä liittyä tuohon? Kannattaako koneesta haavella enää menopeliä?
610Nm
Comment