Announcement

Collapse
No announcement yet.

m52 moottorin ilmaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6603
    • Lappeenranta

    #16
    Originally posted by Jürgen_ View Post
    Oikeastaan kaksi puolikasta :think
    Mutta yksi.
    M550d

    Comment

    • antteri
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2008
      • 222
      • Tampere

      #17
      Ala-aste matikalla 0,5+0,5 = 1

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #18
        Originally posted by JJT View Post
        Tuohon ilmaushommaan, tietääkseni 9/98 jälkeen valmistetut pitäis osata (ainakin teoriassa) ilmata itsensä, vanhemmissa voi joutua ilmaamaan ihan perinteisesti.
        9/98 jälkeen on hieman kinkkistä ilmata pullometodilla tms. kun termari on yli sata-asteinen, voipi tulla näpeille.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • 1031
          Bimmer Rookie
          • Jul 2008
          • 125

          #19
          Kikka kolmonen ilmaushommiin..
          Paisarin korkki pois ja ilmat veks sellaisella kuiva/märkä imurilla. Bemarista en tiedä mutta tuosta kakkosautosta (focus) sain jäähdytysjärjestelmän "ilmalukon" tuolla konstilla pois (muutaman tunnin letkun puristelun jälkeen meni hermot ja kokeilin tuota imurilla imaisua)
          E61 520da LCI 2007
          EX: E36 325TDS touring 1997, E30 324D 1989

          Comment

          • Jonsku
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2002
            • 4645
            • Tuusula

            #20
            Originally posted by dumppi View Post
            ja paskat! ilmattiin tuota meikän autoa tyhjäksi valuttamisen jälkeen monena päivänä monta tuntia kerrallaan ja aina jäi jonnekin ilmaa ja juurikin noilla yllä olevan linkin ohjeilla.. ja sitten ku lopuksi saatiin ja jäi kerran korkki huonosti kiinni niin pääsi ~40km matkan aikana paisari tyhjäksi niin sillon meni ilmaus vähän helpommin mut viis minuuttia ei todellakaan riitä.. sillonkin meni ainakin se 30min ja koko ajan puristelua puristelua ja puristelua.. anteeks nyt vaan avautumiseni mutta en oikein jaksa uskoa että saat ilmattua yhtään m52 konetta viidessä minuutissa jos se on jonnekin ilmalukon tehny
            Et vaan osaa
            Varsin helppo operaatio tuollaisen M52;n ilmaus. Senkun puristelee alavesiletkua reilusti samalla kun kaataa nestettä niin johan menee nesteet sisään nätisti. Muistaa myös pitää lämppärin säädettynä kuumalle niin menee sisäänkin nesteet. Ja keula tosiaan hitusen korkeammalle kuin perä niin auttaa kummasti. Ei siinä nyt ainakaan yli 15 minuuttia saa mennä kaikkineen..
            - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

            ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
            ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
            ex. Alpina D10 Touring #33/94
            ... and many more

            Comment

            • bimmerE34
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 6209
              • Gotham

              #21
              Originally posted by bemupoika View Post
              ja mites toi syylärin tyhjennys proppu tihkuu vettä vaikka se on kiinni.. taitaakohan sekin olla paskana:think
              Siellä on 2kpl o-renkaita. Hyvin todennäköisesti hapristuneet paskaksi. Korjaus maksaa 1e, kun haet vaikka paikallisesta hydrauliikkaliikkeestä siihen uudet o-renkaat ja sitten mehut sisään.

              ///Pumppu Pojat Racing Team
              Metaline sport #40

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎