1993 e34 touring m51 tds koneella. ajettu n. 380 tkm. autosa on joku lastu myös..
-ELI: tehottomuutta pikkukierroksilla, turbo kun lähtee niin vetää sen mitä luultavasti pitääkin mutta sitä ennen saa painaa kaasua runsaanpuoleisesti ettei sammu kun lähtee liikkeelle.
-nykii juuri tuolla alueella 3 vaihteella ja siitä isommilla. eli ennenku turbo lähtee mukaan ja vaikka olisikin vähän yli paritonnia keikkoja.( vähän turbokin mukana)
-lämpimänä sahausta käyntiin. (tänään pahentui, kylmänä myös sai sahata, ryki muutaman kerran ennenku starttasi)tankkiin vaihettu siirtopumppu mutta sekin käytetty. n. 116 tkm ajettu ja jatkoin sitä paluu letkua pitemmäksi, kärsii ajaa tankin aika tyhjäksi, ei ole mulla vetäny ilmoja ikinä.
- kylmänä saa hehkuttaa aika kauan( voi olla normaaliakin mutta n. 10-12 sek.
- joskus kun yrittää käynnistää, ootan että hehkuvalo sammuu, avain startti asentoon oottaa n. 1-2 sek ennenkuin sanoo mitään( uusi 100 amper akku laitettu) kerran kylmänä starttas, ei lähteny ekalla, toka starttaus niin ei puhunu mitään ennenku starttia meni koputtelemaan( startin päällä oleva möhkylä johon johot tulee, siitä se "kansi" vähän heilu kuin olisi löysällä.
- kytkin kylmänä ottaa vasta puolessa välissä liike rataa, lämpiää vähän niin tulee hieman pitempi liikerata että kytkin ottaa.
- vesisateella huomaa kun auton alta valuu dieseliä jostain koneen päästä. voisko vaikuttaa myös sahaukseen?
-paisunta astian vesipintaan kertynyt ohuen ohut kerros valkosta. eli voi olla lannen puolella vikaakin mutta vaikuttasko nämä edellä oleviin?
tiedossa jo olevia mahollisia vikoja
-venynyt jakoketju
-koneen päässä pumppu vuotaa/ rikki/ jotain..
-diesel suodatin tukossa.
-tankin pumppu
jos jollain tulee vielä jotain mieleen niin kiitän jo etukäteen!
-ELI: tehottomuutta pikkukierroksilla, turbo kun lähtee niin vetää sen mitä luultavasti pitääkin mutta sitä ennen saa painaa kaasua runsaanpuoleisesti ettei sammu kun lähtee liikkeelle.
-nykii juuri tuolla alueella 3 vaihteella ja siitä isommilla. eli ennenku turbo lähtee mukaan ja vaikka olisikin vähän yli paritonnia keikkoja.( vähän turbokin mukana)
-lämpimänä sahausta käyntiin. (tänään pahentui, kylmänä myös sai sahata, ryki muutaman kerran ennenku starttasi)tankkiin vaihettu siirtopumppu mutta sekin käytetty. n. 116 tkm ajettu ja jatkoin sitä paluu letkua pitemmäksi, kärsii ajaa tankin aika tyhjäksi, ei ole mulla vetäny ilmoja ikinä.
- kylmänä saa hehkuttaa aika kauan( voi olla normaaliakin mutta n. 10-12 sek.
- joskus kun yrittää käynnistää, ootan että hehkuvalo sammuu, avain startti asentoon oottaa n. 1-2 sek ennenkuin sanoo mitään( uusi 100 amper akku laitettu) kerran kylmänä starttas, ei lähteny ekalla, toka starttaus niin ei puhunu mitään ennenku starttia meni koputtelemaan( startin päällä oleva möhkylä johon johot tulee, siitä se "kansi" vähän heilu kuin olisi löysällä.
- kytkin kylmänä ottaa vasta puolessa välissä liike rataa, lämpiää vähän niin tulee hieman pitempi liikerata että kytkin ottaa.
- vesisateella huomaa kun auton alta valuu dieseliä jostain koneen päästä. voisko vaikuttaa myös sahaukseen?
-paisunta astian vesipintaan kertynyt ohuen ohut kerros valkosta. eli voi olla lannen puolella vikaakin mutta vaikuttasko nämä edellä oleviin?
tiedossa jo olevia mahollisia vikoja
-venynyt jakoketju
-koneen päässä pumppu vuotaa/ rikki/ jotain..
-diesel suodatin tukossa.
-tankin pumppu
jos jollain tulee vielä jotain mieleen niin kiitän jo etukäteen!