Announcement

Collapse
No announcement yet.

M10 koneen kannen kiristys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Doni
    Moderator
    • Sep 2004
    • 2842
    • Kyrsälä

    M10 koneen kannen kiristys

    TIS sanoo näin.

    - torque 60Nm
    - settling time 15min
    - torque angle 33°
    - warm-running time 25min
    - torque anlge 25°

    Oisko jollain järjestyksestä tietoa? Ja tarkoittaako tämä että 60nm, 15min odotus, 33astetta, venakoppa päälle, autoa käytetään 25min, venakoppa pois ja 25astetta lisää?


    Doni - - - 325i 2D '10.87
    Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
  • Axum
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 4416
    • Kuopio

    #2
    Noinhan se taitaa mennä.
    - E30 325i M52B28TU Cabriolet
    - E39 528ia
    - KUOPION PUTKIMIEHET -team
    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

    Puretaan 520ia -97
    https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

    Comment

    • Doni
      Moderator
      • Sep 2004
      • 2842
      • Kyrsälä

      #3
      Järjestyksellä tarkoitin, että missä järjestyksessä pultit kiristetään?

      Doni - - - 325i 2D '10.87
      Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

      Comment

      • SalminenS
        Bimmer Rookie
        • Sep 2003
        • 105
        • Middle of Nothing, Jaala

        #4
        Autodatasta...

        Comment

        • wj
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 3253
          • Järvenpää

          #5
          Originally posted by SalminenS
          Autodatasta...
          Nyt tais tulla väärä kone. Mut idea on sama, jättää pari pulttia pois.

          Lievä
          Mut minkä takia m30 ja m20 koneissa on eri kiristysjärjestys?
          Jotain merkitystä. Ihmettelin kerran vaan
          - 2006 Mustang cabriolet
          - Sleekcraft Enforcer 28'

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎