Hei,
Autona on E36 318IS -92
Eli n.2 tunnin moottoritieajon jälkeen valoihin pysähdyttyä, haistoin käryvää kumia. Pihalla huomasin, että kannentiivisteen välistä valuu öljyä...
Auto ei oireillut mitenkään. Puhalsi lämmintä, kävi tasaisesti. eikä mitään kolkotustakaan kuulunut.
Korjaamoilla sanoivat, että olis kansiremontin paikka(150 000tkm) ajettu moottori. Ja hinnaksi tulisi vähintään 1000euroa.
Mitä kaikkea tuolta nyt sitten tulisi korjata? Hajoaaki muitakin osia, kun tiiviste sanoo itsensä irti? Onko vaikea vaihtaa itse, ja eikö halvemmalla saa?
Olisiko järkevämpää ostaa uusi moottori / myydä auto, kuin huoltaa moottori?
Autona on E36 318IS -92
Eli n.2 tunnin moottoritieajon jälkeen valoihin pysähdyttyä, haistoin käryvää kumia. Pihalla huomasin, että kannentiivisteen välistä valuu öljyä...
Auto ei oireillut mitenkään. Puhalsi lämmintä, kävi tasaisesti. eikä mitään kolkotustakaan kuulunut.
Korjaamoilla sanoivat, että olis kansiremontin paikka(150 000tkm) ajettu moottori. Ja hinnaksi tulisi vähintään 1000euroa.
Mitä kaikkea tuolta nyt sitten tulisi korjata? Hajoaaki muitakin osia, kun tiiviste sanoo itsensä irti? Onko vaikea vaihtaa itse, ja eikö halvemmalla saa?

Olisiko järkevämpää ostaa uusi moottori / myydä auto, kuin huoltaa moottori?
Comment