Taannoin ajeltiin tuhansia kilometrejä kiinni hitsatulla viskolla ja suurin haitta oli kova ääni. Hitusen ripeemmälle auto alkoi tuntumaan kun viskon otti kokonaan irti ja antoi ilmastoinnin sähköflektin hoitaa jäähdytystarpeet.
Eikä se ole suunniteltu että pyörii satasen vauhdissa jatkuvasti mukana..Alkaa lapoja lentämään pitemmän päälle.
Ja sopivasti kun tuollainen lapa siitä lentää niin tekee kivaa tuhoa.
Eikä se ole suunniteltu että pyörii satasen vauhdissa jatkuvasti mukana..Alkaa lapoja lentämään pitemmän päälle.
Ja sopivasti kun tuollainen lapa siitä lentää niin tekee kivaa tuhoa.
Omakohtainen kokemus kaverin ex-sierrasta, jossa visko oli jumissa. Ajettiin talvella semmosta normaali talviajoa reiluilla kierroksilla, kunnes kuulu riks raks poks ja konepellin alta hirvee savu/höyry. Noh, konepellistä törrötti ulkopuolelle flektin yhden siiven kulma () ja syylarissa oli pystyssä yksi siipi, loppuja ei löytynyt. Irrotessaan oli vienyt mukanaan lähes koko vesipumpun koteloineen ja matkalla kohti konepeltiä katkaisi jakopään remmin. Että semmoista. Mutta se oli sierra, nyt on kyse bemarista niin ei maalata piruja seinille
e36 325 coupe ///M-Technic
e46 330dA Touring "///M-Sport"
Comment