Kunnossa
Moottorinohjauksen lämpötila-anturi oli oma ongelma.
Vaikka mittarin persiissä näytti toimivan eikä vikakoodia ilmottanu, niin syötti väärää, eli liian kylmän koneen tietoa.
Tyhjäkäyntikin siis asettu normaalix, kun sääti IMM:n takas "normiasentoon".
Nyt menee pirssi yhdistelmäajossa n.12-13l lukemiin, jossa kohtalaisesti pikkuajoa "takaveto-kaasujalalla"
Apaut +- 10l matkassa, eikä kulutusta saa normiajolla yli 20l menemään ylämäkiinkään, joten kunnossa taitaa olla..
Ehkä aavistuksen viä tyhjäkäynniltä lähtiessä ontuu?
Voi olla jo kuvitelmaakin..
Normaalisti voi ajella, ilman pelkoa sammumisesta ja luistattamalla lahtemisestä.
Edelleen: Se valkonen anturi kiinnostais, jos joku osaa neuvoa.
Oma englanti ja ymmärrys ei riitä
Moottorinohjauksen lämpötila-anturi oli oma ongelma.
Vaikka mittarin persiissä näytti toimivan eikä vikakoodia ilmottanu, niin syötti väärää, eli liian kylmän koneen tietoa.
Tyhjäkäyntikin siis asettu normaalix, kun sääti IMM:n takas "normiasentoon".
Nyt menee pirssi yhdistelmäajossa n.12-13l lukemiin, jossa kohtalaisesti pikkuajoa "takaveto-kaasujalalla"
Apaut +- 10l matkassa, eikä kulutusta saa normiajolla yli 20l menemään ylämäkiinkään, joten kunnossa taitaa olla..
Ehkä aavistuksen viä tyhjäkäynniltä lähtiessä ontuu?
Voi olla jo kuvitelmaakin..
Normaalisti voi ajella, ilman pelkoa sammumisesta ja luistattamalla lahtemisestä.
Edelleen: Se valkonen anturi kiinnostais, jos joku osaa neuvoa.
Oma englanti ja ymmärrys ei riitä
Comment