Elikkäs moottorin vaihto tehty onnistuneesti.M50 koneen paikalle vaihdettu m52:nen.
M50 johtosarja, kampiakselin hihnapyörä, m50 imusarja, m50 pakosarja ja m50 ilmamassamittari.
Ongelmana siis että auto ei tahdo startata aina. Jos ei kerrasta lähde niin sen jälkeen ei tahdo edes yrittää lähteä vaikkakin sekuntti sitten hörähti. Sen jälkeen turha kokeilla sahata kun ei se sillä lähde. Hinaamalla lähtee heti. Mutta kierokset sekoilee hetken aikaan. Myö vääntö puuttu vasta 4,5-5 tuhannen kierroksen kohdalla alkaa vääntää. Myös lämmöt eivät tahdo nousta jos ei luukuta.
Ainoa mitä mietin että olisko nokassa sen verran vikaa ongelmaani kun tällähetkellä nokkaakselin asentotunnistin ei kytketty koska vanos nokka ja pitäis vaihtaa ei vanos. Eli voiko ongelma johtua tuosta. Tai siis se nokkaakselin tunnistin levy on väärä josta syystä ei kytketty anturi. Auto toimii vara toiminnolla.
M50 johtosarja, kampiakselin hihnapyörä, m50 imusarja, m50 pakosarja ja m50 ilmamassamittari.
Ongelmana siis että auto ei tahdo startata aina. Jos ei kerrasta lähde niin sen jälkeen ei tahdo edes yrittää lähteä vaikkakin sekuntti sitten hörähti. Sen jälkeen turha kokeilla sahata kun ei se sillä lähde. Hinaamalla lähtee heti. Mutta kierokset sekoilee hetken aikaan. Myö vääntö puuttu vasta 4,5-5 tuhannen kierroksen kohdalla alkaa vääntää. Myös lämmöt eivät tahdo nousta jos ei luukuta.
Ainoa mitä mietin että olisko nokassa sen verran vikaa ongelmaani kun tällähetkellä nokkaakselin asentotunnistin ei kytketty koska vanos nokka ja pitäis vaihtaa ei vanos. Eli voiko ongelma johtua tuosta. Tai siis se nokkaakselin tunnistin levy on väärä josta syystä ei kytketty anturi. Auto toimii vara toiminnolla.
Comment