Tuli ostettua Ruottista purkaamolta 525 m50 koneen joka olisi tarkoitus laittaa e30 cabrioon keväällä. Nyt kun kone on pukissa kiinni niin mitä kaikkea kannattaisi tehdä sille?
Seuraavat osat menee ainakin vaihtoon
24x nostajat
ketjut+kiristäjät+ohjaimet
öljypohjan tiiviste
venttiilikannen tiiviste
vp + termostaatti
Lohkon/kannen välistä on vuotanut pikkasen öljyä ja ajattelin että ehkä samalla vaihtaisi kannentiivisteen ja venttiilikumit sekä tehdä tarkistus kannelle ja venttiileille. Mutta kannattaako avata tuon vuotamisen takia? Ja onko tuo kohta yleinen vuotopaikka m50 koneissa? Puristukset sain käsin kylmää konetta pyörittämällä 12-11-12-12-12-12bar.
Kaikki m50 erkoistyökalut löytyvät ja myös bentleyn korjausohjeet.
Niin ja koneella ajettu 260tkm.
Seuraavat osat menee ainakin vaihtoon
24x nostajat
ketjut+kiristäjät+ohjaimet
öljypohjan tiiviste
venttiilikannen tiiviste
vp + termostaatti
Lohkon/kannen välistä on vuotanut pikkasen öljyä ja ajattelin että ehkä samalla vaihtaisi kannentiivisteen ja venttiilikumit sekä tehdä tarkistus kannelle ja venttiileille. Mutta kannattaako avata tuon vuotamisen takia? Ja onko tuo kohta yleinen vuotopaikka m50 koneissa? Puristukset sain käsin kylmää konetta pyörittämällä 12-11-12-12-12-12bar.
Kaikki m50 erkoistyökalut löytyvät ja myös bentleyn korjausohjeet.
Niin ja koneella ajettu 260tkm.
Comment