Elikkä auto on 523i -97 ja siinä on tuollainen otsikossa mainittu laatikko!
Laatikon kyljessä ei ole minkäänlaista tarraa/lätkää mistä öljylaadun voisi katsoa
Castrol antaa sellaiseen laatikkoon missä ei ole tarraa muistaakseni SMX-S öljyn ja sellaisen sinne laitoinkin (tai jos ihan tarkkoja ollaan niin laitoin vajaan litran MTF-LT2 öljyä ja loput SMX-S koska SMX-S korvaa MTF-LT2 ja liikeessä sanottiin että ovat sekoituskelpoisia), mutta laatikossa oli pikimustaa rapaa mikä kuitenkin haisi ATF:lle ja kyllä siitä punertavan värinkin pystyi erottamaan kun paperiin imeytti öljyä :think
Elikkä meniköhän sinne nyt oikeat ja vanhat oli väärät vai päinvastoin?
Ja onko sillä ylipäänsä manuaalilaatikossa kuinka paljon merkitystä onko siellä ATF vai Castrol SMX-S
Laatikon kyljessä ei ole minkäänlaista tarraa/lätkää mistä öljylaadun voisi katsoa

Castrol antaa sellaiseen laatikkoon missä ei ole tarraa muistaakseni SMX-S öljyn ja sellaisen sinne laitoinkin (tai jos ihan tarkkoja ollaan niin laitoin vajaan litran MTF-LT2 öljyä ja loput SMX-S koska SMX-S korvaa MTF-LT2 ja liikeessä sanottiin että ovat sekoituskelpoisia), mutta laatikossa oli pikimustaa rapaa mikä kuitenkin haisi ATF:lle ja kyllä siitä punertavan värinkin pystyi erottamaan kun paperiin imeytti öljyä :think
Elikkä meniköhän sinne nyt oikeat ja vanhat oli väärät vai päinvastoin?
Ja onko sillä ylipäänsä manuaalilaatikossa kuinka paljon merkitystä onko siellä ATF vai Castrol SMX-S

Comment