POTILAS:
-E34 M50B20- non vanos koneella -90
-Garretin 3/4 ahtimella ja motronicilla
OIREET:
-Täyskaasu kiihdytyksellä katkeaa bensansaanti totaalisesti 4000rpm kohdalla niinkuin virrat katkaistaisiin ja juuri kun alkaa vetämään kunnolla. Laihalle ei mene kun on laajakaista ja seokset pysyy ahtaessa 10-12:1 eli sopivilla ja vika kun tulee päälle niin heittää pään tuulilasiin ja seos samantien +20:1 :think
KOKEILTU:
-Tankki täyteen
-MAF:in johto irti
-535:sen ja vakiosuuttimia
-Hukkaporttia ruuvattu suuntaan jos toiseen
-^^EI VAIKUTUSTA
VOISIKO AIHEUTTAA?:
-Lambdaa ei ole paikallaan?
-Bensapumppu?
Aiheuttaako tuo lambdan puuttuminen tuossa jonkun vikatilan jonka takia ei anna kierroksia(Suojaa moottoria)? Vai onko bensapumppu tullut tiensä päähän?
Moottori toimi todella hienosti ahtamattomana purkuautossa josta sen otin, ainoa joka muuttui niin bensapumppu on eri kuin purkuautossa ja tosiaan lambda-anturi puuttuu nykyisellään.
-E34 M50B20- non vanos koneella -90
-Garretin 3/4 ahtimella ja motronicilla
OIREET:
-Täyskaasu kiihdytyksellä katkeaa bensansaanti totaalisesti 4000rpm kohdalla niinkuin virrat katkaistaisiin ja juuri kun alkaa vetämään kunnolla. Laihalle ei mene kun on laajakaista ja seokset pysyy ahtaessa 10-12:1 eli sopivilla ja vika kun tulee päälle niin heittää pään tuulilasiin ja seos samantien +20:1 :think
KOKEILTU:
-Tankki täyteen
-MAF:in johto irti
-535:sen ja vakiosuuttimia
-Hukkaporttia ruuvattu suuntaan jos toiseen
-^^EI VAIKUTUSTA
VOISIKO AIHEUTTAA?:
-Lambdaa ei ole paikallaan?
-Bensapumppu?
Aiheuttaako tuo lambdan puuttuminen tuossa jonkun vikatilan jonka takia ei anna kierroksia(Suojaa moottoria)? Vai onko bensapumppu tullut tiensä päähän?
Moottori toimi todella hienosti ahtamattomana purkuautossa josta sen otin, ainoa joka muuttui niin bensapumppu on eri kuin purkuautossa ja tosiaan lambda-anturi puuttuu nykyisellään.
Comment