En löytänyt searchilla samantapaista aihetta, eli:
Kun autolla (steppi) lähtee kiihdyttämään kaasu pohjassa (kickdown) ylämäkeen tai loivaan mutkaan kakkonen menee hyvin loppuun asti, kun sitten kolmonen tulee silmään kiihtyy aina noin 4500rpm asti jonka jälkeen kierroset pysähtyy kun seinään. Jalan nostaminen kaasulta ja heti perään takasin pohjaan korjaa asian. Tätä tapahtuu siis aika harvoin, mutta on käynyt jo muutaman kerran.
Välillä auto tuntuu laiskalta myös 2000-3000rpm. (Tämä alkoi tosin jo niihin niihin aikoihin kun PA-pumppu hajosi vuosi sitten, yllämainittu on ihan uusi "ominaisuus").
- Ei ole imuvuotoja (testattu savukoneella talvella)
- DISA vaihdettu syksyllä 2009
- PA pumppu vahdettu syksyllä 2010 (ei tosin ole OEM)
- PA suodatin vaihdettu talvella 2010/2011
- Tulpat uusittu kesällä 2010
- Vanoken tiivisteet vaihdettu keväällä 2010
- Pakopuolen nokka-akselin asentoanturi vaihdettu pari viikkoa sitten.
Vikakoodeina esiintyi tuo edellämainittu nokka-akselin anturi, (joka siis vaihdettiin koodienluvun jälkeen), sekä jotain kaasuläppään liittyvää (kaasuläppäkotelo kävi irti viime keväänä ja vaikutti kyllä olevan todella freesissä kunnossa, ei tarvinnut käytännössä edes putsata sitä) ja low voltage.
Uusi maffi on hankintalistalla kun maf-shop myy oeamia niin halvalla, mutta tuskin liittyy tähän. Maffin kun irrottaa auton käyttäytymisessä ei ole mitään mainittavaa eroa.
Kun autolla (steppi) lähtee kiihdyttämään kaasu pohjassa (kickdown) ylämäkeen tai loivaan mutkaan kakkonen menee hyvin loppuun asti, kun sitten kolmonen tulee silmään kiihtyy aina noin 4500rpm asti jonka jälkeen kierroset pysähtyy kun seinään. Jalan nostaminen kaasulta ja heti perään takasin pohjaan korjaa asian. Tätä tapahtuu siis aika harvoin, mutta on käynyt jo muutaman kerran.
Välillä auto tuntuu laiskalta myös 2000-3000rpm. (Tämä alkoi tosin jo niihin niihin aikoihin kun PA-pumppu hajosi vuosi sitten, yllämainittu on ihan uusi "ominaisuus").
- Ei ole imuvuotoja (testattu savukoneella talvella)
- DISA vaihdettu syksyllä 2009
- PA pumppu vahdettu syksyllä 2010 (ei tosin ole OEM)
- PA suodatin vaihdettu talvella 2010/2011
- Tulpat uusittu kesällä 2010
- Vanoken tiivisteet vaihdettu keväällä 2010
- Pakopuolen nokka-akselin asentoanturi vaihdettu pari viikkoa sitten.
Vikakoodeina esiintyi tuo edellämainittu nokka-akselin anturi, (joka siis vaihdettiin koodienluvun jälkeen), sekä jotain kaasuläppään liittyvää (kaasuläppäkotelo kävi irti viime keväänä ja vaikutti kyllä olevan todella freesissä kunnossa, ei tarvinnut käytännössä edes putsata sitä) ja low voltage.
Uusi maffi on hankintalistalla kun maf-shop myy oeamia niin halvalla, mutta tuskin liittyy tähän. Maffin kun irrottaa auton käyttäytymisessä ei ole mitään mainittavaa eroa.
Comment