Moro !
Eli otsikon mukainen ongelma E46 320d v.2003 autossa. Autoon vaihdettiin tänään ammattipajalla kunnostettu ahdin, koska entinen vinkui turhan äänekkäästi. Auto pelaa muuten normaalisti eikä mitään ylimääräisiä merkkivaloja ole syttynyt.
Eli ongelmana on tehottomuus verrattuna tilanteeseen ennen turbon vaihtoa. Auto kiihtyy kyllä paremmin kuin MB 200d mutta ei missään nimessä ole niin pirteä kuin aikaisemmin. Auto kiertää kiihdyttäessä kakkosvaihteella vaivalloisesti 4000, kun ennen ahtimen vaihtoa kierrokset nousi 4000 hetkessä. Myös ennen vaihtoa 2000 kierroksen jälkeen tullut ns turbon kunnolla herääminen puuttuu kokonaan.
Ennen turbon vaihtoa auto pelasi aivan normaalisti lukuunottamatta tuota ed. turbon ylimääräistä vinkumista.
Eli ovatko korjaamolla unohtaneet kiinnittää jonkun liittimen vai mistä ongelmaan lähtisi etsimään ratkaisua?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!!!
Eli otsikon mukainen ongelma E46 320d v.2003 autossa. Autoon vaihdettiin tänään ammattipajalla kunnostettu ahdin, koska entinen vinkui turhan äänekkäästi. Auto pelaa muuten normaalisti eikä mitään ylimääräisiä merkkivaloja ole syttynyt.
Eli ongelmana on tehottomuus verrattuna tilanteeseen ennen turbon vaihtoa. Auto kiihtyy kyllä paremmin kuin MB 200d mutta ei missään nimessä ole niin pirteä kuin aikaisemmin. Auto kiertää kiihdyttäessä kakkosvaihteella vaivalloisesti 4000, kun ennen ahtimen vaihtoa kierrokset nousi 4000 hetkessä. Myös ennen vaihtoa 2000 kierroksen jälkeen tullut ns turbon kunnolla herääminen puuttuu kokonaan.
Ennen turbon vaihtoa auto pelasi aivan normaalisti lukuunottamatta tuota ed. turbon ylimääräistä vinkumista.
Eli ovatko korjaamolla unohtaneet kiinnittää jonkun liittimen vai mistä ongelmaan lähtisi etsimään ratkaisua?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen!!!
Comment