Announcement

Collapse
No announcement yet.

M21 koneen esikammiot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saunatarkastaja
    Newbiemmer
    • Nov 2010
    • 8
    • Suomi

M21 koneen esikammiot

Oon tekemässä 324 td koneen täys remonttia ja kannesta melkein kaikki esikammiot on vähän haljennut. Oon lukenut että joihinkin bemarin dieseleihin on ne vaihdettu mutta kukaan ei ole kertonut mistä uudet esikammiot saisi.

Oon käyny kysymässä kl-varaosasta, autokeskukselta ja tammerdieseliltä mutta kellään ei ole ollut BMW:n dieseleihin esikammioita. Mistähän niitä saisi?
    e46 323Ci Coupe
    e30 324td touring
    *prokkis*
  • Jaska T
    BTCF Member
    • Aug 2007
    • 215
    • Pyhäsalmi

Originally posted by saunatarkastaja View Post
    Oon tekemässä 324 td koneen täys remonttia ja kannesta melkein kaikki esikammiot on vähän haljennut. Oon lukenut että joihinkin bemarin dieseleihin on ne vaihdettu mutta kukaan ei ole kertonut mistä uudet esikammiot saisi.

Oon käyny kysymässä kl-varaosasta, autokeskukselta ja tammerdieseliltä mutta kellään ei ole ollut BMW:n dieseleihin esikammioita. Mistähän niitä saisi?
    Nivalasta Al-hitsaus Mäkikangas 0400-807085, taikoi minun m51:seen esikammiot joita ei myöskään ole varaosana saatavissa. Taisivat muuten olla jostain volkkarista....

Comment

• saunatarkastaja
      Newbiemmer
      • Nov 2010
      • 8
      • Suomi

Originally posted by Jaska T View Post
      Nivalasta Al-hitsaus Mäkikangas 0400-807085, taikoi minun m51:seen esikammiot joita ei myöskään ole varaosana saatavissa. Taisivat muuten olla jostain volkkarista....
      Mitä se makso sit?
      e46 323Ci Coupe
      e30 324td touring
      *prokkis*

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡