Announcement

Collapse
No announcement yet.

M51 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arto
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 1079
    • Vaasa

    M51 kysymyksiä ja vastauksia

    Miten tuohon tds moottoriin vaihdetaan laturin remmi? Miten remmin saa löysemmälle, vai pitääkö se koko kiristinsysteemi vaan vetää suorilta irti?
    325tds -97
    GSX-R1000 -04
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8264
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by Arto View Post
    Miten tuohon tds moottoriin vaihdetaan laturin remmi? Miten remmin saa löysemmälle, vai pitääkö se koko kiristinsysteemi vaan vetää suorilta irti?
    eiköhän sielläkin ole paikka 8mm kuusiokololle jolla saa kiristimen löysättyä, flekti vaan pois tieltä :think
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8264
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      hammermodi

      kysytääs nyt tässä että miten tuo hammermodi oikein tehdään? ja miten se vaikuttaa automaatin toimintaan?

      kuvallinen ohje kannen/kansien liikutteluun kiitos
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Arto
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 1079
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by peto2 View Post
        eiköhän sielläkin ole paikka 8mm kuusiokololle jolla saa kiristimen löysättyä, flekti vaan pois tieltä :think


        Puoli autoa on jo levitetty tuohon pihalle. Tossa real oem kuvassa näyttäis tuo numero 7 olevan kiristin. Se ei kuitenkaan lähe minnekkään ennenkun tuon osan 1 saa irti. Sen päässä olevaa 17mm kuusiokantasta mitälie kun löysyttää, niin tuo koko nippu lähtee tulemaan ulos. Kysymys: onko ok, vai lyökö tuo kiristin kynsille /hajoaako jotain jos näin käy

        e. ja ois mukava saada vähitellen autoa nippuun kun ollaan tosiaan 350km päässä kotoa ja työkalut koostuu sukulaisten naapurista lainatusta hylsysarjasta ja työympäristönä kivinen pihamaa
        Last edited by Arto; 09-07-2011, 16:21.
        325tds -97
        GSX-R1000 -04

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8264
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          Originally posted by Arto View Post
          http://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=11&fg=18

          Puoli autoa on jo levitetty tuohon pihalle. Tossa real oem kuvassa näyttäis tuo numero 7 olevan kiristin. Se ei kuitenkaan lähe minnekkään ennenkun tuon osan 1 saa irti. Sen päässä olevaa 17mm kuusiokantasta mitälie kun löysyttää, niin tuo koko nippu lähtee tulemaan ulos. Kysymys: onko ok, vai lyökö tuo kiristin kynsille /hajoaako jotain jos näin käy

          e. ja ois mukava saada vähitellen autoa nippuun kun ollaan tosiaan 350km päässä kotoa ja työkalut koostuu sukulaisten naapurista lainatusta hylsysarjasta ja työympäristönä kivinen pihamaa
          löyty ihan virallinen ohje -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/38/35
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Arto
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 1079
            • Vaasa

            #6
            Originally posted by peto2 View Post
            tänks! aina pitää näköjään mennä perse eellä puuhun
            remontin teko vaan tyssäs nyt siihen kun varaosaliikkeen sankarit möi mulle väärän remmin, ja oli liike jo kiinni kun huomasin..
            325tds -97
            GSX-R1000 -04

            Comment

            • Arto
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 1079
              • Vaasa

              #7
              laitetaas nyt tännekkin, eli tällä kertaa m51d25 ilmauksen kanssa ongelmaa :think
              325tds -97
              GSX-R1000 -04

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎