Miten tuohon tds moottoriin vaihdetaan laturin remmi? Miten remmin saa löysemmälle, vai pitääkö se koko kiristinsysteemi vaan vetää suorilta irti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M51 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
Originally posted by Arto View PostMiten tuohon tds moottoriin vaihdetaan laturin remmi? Miten remmin saa löysemmälle, vai pitääkö se koko kiristinsysteemi vaan vetää suorilta irti?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
hammermodi
kysytääs nyt tässä että miten tuo hammermodi oikein tehdään? ja miten se vaikuttaa automaatin toimintaan?
kuvallinen ohje kannen/kansien liikutteluun kiitosF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posteiköhän sielläkin ole paikka 8mm kuusiokololle jolla saa kiristimen löysättyä, flekti vaan pois tieltä :think
Puoli autoa on jo levitetty tuohon pihalle. Tossa real oem kuvassa näyttäis tuo numero 7 olevan kiristin. Se ei kuitenkaan lähe minnekkään ennenkun tuon osan 1 saa irti. Sen päässä olevaa 17mm kuusiokantasta mitälie kun löysyttää, niin tuo koko nippu lähtee tulemaan ulos. Kysymys: onko ok, vai lyökö tuo kiristin kynsille /hajoaako jotain jos näin käy
e. ja ois mukava saada vähitellen autoa nippuun kun ollaan tosiaan 350km päässä kotoa ja työkalut koostuu sukulaisten naapurista lainatusta hylsysarjasta ja työympäristönä kivinen pihamaaLast edited by Arto; 09-07-2011, 16:21.325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
-
Originally posted by Arto View Posthttp://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=11&fg=18
Puoli autoa on jo levitetty tuohon pihalle. Tossa real oem kuvassa näyttäis tuo numero 7 olevan kiristin. Se ei kuitenkaan lähe minnekkään ennenkun tuon osan 1 saa irti. Sen päässä olevaa 17mm kuusiokantasta mitälie kun löysyttää, niin tuo koko nippu lähtee tulemaan ulos. Kysymys: onko ok, vai lyökö tuo kiristin kynsille /hajoaako jotain jos näin käy
e. ja ois mukava saada vähitellen autoa nippuun kun ollaan tosiaan 350km päässä kotoa ja työkalut koostuu sukulaisten naapurista lainatusta hylsysarjasta ja työympäristönä kivinen pihamaaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postlöyty ihan virallinen ohje -> http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/38/35
remontin teko vaan tyssäs nyt siihen kun varaosaliikkeen sankarit möi mulle väärän remmin, ja oli liike jo kiinni kun huomasin..325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
-
laitetaas nyt tännekkin, eli tällä kertaa m51d25 ilmauksen kanssa ongelmaa :think325tds -97
GSX-R1000 -04
Comment
-
Comment