Minkälaiset pakosarjat ja mistä? Onko kaikki 4 lambdaa kiinni?
M52TUB28 katti pois?
Collapse
X
-
-
Jotkin halpikset ne on, oisko Fulda steel tai jottai vastaavaa.. Vakihuoltopaikan nurkasta ne tonne kiinni kiskastiin
Kaikki lambdat kiinni pakosarjoissa, ilman ongelmia. Ei siis katin jälkeen toisia kuten alkuperäisessä kokoonpanossa.
Originally posted by Bmw Master View PostMinkälaiset pakosarjat ja mistä? Onko kaikki 4 lambdaa kiinni?Deutchland uber alles!
Comment
-
Huomaako teho eroa persdynolla? Oliko pakosarjat juuri TU koneeseen, vai tavalliseen m52:seen? Vai sopiiko ne edes ristiin? TU:ssa tupla lambdat, mutta saahan siihen kiinnitys mutterit hitsattua.
Comment
-
Ei huomaa persedynolla noin pieniä muutoksia... 186-195-202-199 (193 vakio) on mun teholukemat ollu. Ensin oli imuvuotoja, toisessa pelkkä putkisto, kolmannessa vanostiivisteet ja peltisarja (katti pois) ja vimpassa virikatti paikalla. Väännöt meni 265-272-288 (280 vakio) muistaakseni. Ääntähän mä tällä hain ja komeempia putkenpäitäOriginally posted by Bmw Master View PostHuomaako teho eroa persdynolla? Oliko pakosarjat juuri TU koneeseen, vai tavalliseen m52:seen? Vai sopiiko ne edes ristiin? TU:ssa tupla lambdat, mutta saahan siihen kiinnitys mutterit hitsattua.
Turhaa jumppaa ehkä näin jälkeenpäin ajatellen, mutta ompahan jonkinlaiset äänet ja putki ei ainakaan ruostu alle mun aikana 
M50-54 laipat samoja kautta linjani ilmeisesti ja neljä lambdan paikkaa oli tässä sarjassa.Deutchland uber alles!
Comment
-
Nyt on mullakin tuo Fulda steelin sarja, ei kattia missään. Hieman meno parani kun vanhat katit oli tukossa. Melu ei juurikaan muuttunut, pakokaasun haju kylläkin...
Comment
-
Comment
-
-
Comment