Onko suorasuihkutusmoottoreiden sylinterikansityöt vaikeampia kuin perinteiset? Onko sellaisesta kokemusta? Ajatuksena on että jos N54 moottorin kansi virtaa vapaammin, niin ahtoja tarvii vähemmän. Ja vaikka että samoilla ahdoilla virtaa enemmän, jne jne...
Pakopuolella kanavien avarrus edellyttää pakoventtiilien vaihtoa, mutta imupuolen virtauksia saa nostettua ilmeisen reippaasti ilman imuventtiilien vaihtoa. Valmiita pakoventtiilejä ei näköjään ole vielä tarjolla, joten ne pitää tehdä aihioista.
Kuka osaisi parhaiten kansityöt suorasuihkutusmoottoreissa? Laatutyötä pitäisi saada eli tarkoitus olisi että virtaukset kasvaisivat kauttaaltaan eikä vain yläkierroksilla.
Pakopuolella kanavien avarrus edellyttää pakoventtiilien vaihtoa, mutta imupuolen virtauksia saa nostettua ilmeisen reippaasti ilman imuventtiilien vaihtoa. Valmiita pakoventtiilejä ei näköjään ole vielä tarjolla, joten ne pitää tehdä aihioista.
Kuka osaisi parhaiten kansityöt suorasuihkutusmoottoreissa? Laatutyötä pitäisi saada eli tarkoitus olisi että virtaukset kasvaisivat kauttaaltaan eikä vain yläkierroksilla.
Comment