eli, ihme ulinaa alkoi kuulumaan koneesta, ja käynti on melko epätasaista?
e32 735 '92 olis potilas.
Ei näköjään pitäis päästää vieraita käsiä korjaamaan..
eli, ihme ulinaa alkoi kuulumaan koneesta, ja käynti on melko epätasaista?
e32 735 '92 olis potilas.
Ei näköjään pitäis päästää vieraita käsiä korjaamaan..
ulinasta en tiedä, mutta eihän jäänyt joku venttiili kantamaan?
Jassoo, cc:hen pamahti huutoruutu öljyntasosta. Sitä syö näköjään aika paljon. Tyhjäkäynnillä ja startatessa kyllä melkonen savupatsas jää siihen mistä on lähdetty. Mikä voi aiheuttaa öljynsyönnin venttiiliensäätöjen jälkeen?
Olisiko venakopan tiiviste tai puolikuut huonosti paikallaan tai kasattu vanhoila huonoilla osilla. Jos sieltä vaikka öljyä kiilahihnalle ??
Ei se säätö öljynsyöntiin vaikuta...jos nyt ei joku ole venttiivarrenkumeja siinä säädön aikana jollain söhinyt. Onhan siellä toki se öljyputkikin...toivottavasti on vielä paikallaan.
Kannattaa vielä tarkastaa ne välykset, että on mitattu oikeasta kohtaa ja välykset on kohdillaan.....jos kantaa, niin meno hyytyy äkkiä :-)
Kannattaa myös tarkastaa, että kaikki liittimet ja letkut ovat paikallaan ja kiinni lujasti.
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment