Announcement

Collapse
No announcement yet.

M30B34 nokkaketjun niittaaminen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Klasu-
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 546
    • Helsinki

M30B34 nokkaketjun niittaaminen

Eli ongelma seuraavanlainen; uusi nokkaketju täytyisi niitata, mutten löydä mistään ketjun tyyppiä.

Ketjun koko on polkupyöräketjun ja moottoripyöräketjun välistä, joten kumpiinkaan hommiin tarkoitetut työkalut (ainakaan ne mitkä minä omistan) eivät tuohon käy...

Jotkut on vissiin jollain vasara/pistepuikko ym. komboilla noita taiteilleet, mutta kuullostaa vähän pelottavalta.
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

Originally posted by Klasu- View Post
    Eli ongelma seuraavanlainen; uusi nokkaketju täytyisi niitata, mutten löydä mistään ketjun tyyppiä.

Ketjun koko on polkupyöräketjun ja moottoripyöräketjun välistä, joten kumpiinkaan hommiin tarkoitetut työkalut (ainakaan ne mitkä minä omistan) eivät tuohon käy...

Jotkut on vissiin jollain vasara/pistepuikko ym. komboilla noita taiteilleet, mutta kuullostaa vähän pelottavalta.
    Itse mitä olen tarvikeketjuja laittanut niin mukana on tullut ketjulukko.
    Olli.

Comment

• Alpina E34
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1122
      • Masku

Omaan tuli laitettua pajavasara vastineeksi ja kuulapäävasaralla "niittasin" kiinni. Hyvin on kestänyt.
      E34 Lenz 536ds -89

E34 osille tarve:
      https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214

Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
      Originally posted by T3
      BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
      'Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer' (Walter Röhrl)

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎