Announcement

Collapse
No announcement yet.

automaattivaihteiston vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaapeli76
    Bimmer Rookie
    • Nov 2009
    • 125
    • finland

    automaattivaihteiston vaihto

    525 e34 vm91 tarttis vaihtaa vaihdeloota (automaatti) , osaisko joku kertoa mitä kaikkea tarttee huomioida, vai onko ihan simppeli (pultit auki ja loota alas)homma
    ja uuden laitossa sama juttu
  • kaapeli76
    Bimmer Rookie
    • Nov 2009
    • 125
    • finland

    #2
    Originally posted by kaapeli76 View Post
    525 e34 vm91 tarttis vaihtaa vaihdeloota (automaatti) , osaisko joku kertoa mitä kaikkea tarttee huomioida, vai onko ihan simppeli (pultit auki ja loota alas)homma
    ja uuden laitossa sama juttu
    eiks kukaan oo vaihellu semmosia tällä foorumilla??

    Comment

    • zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14480
      • Oulu

      #3
      Kunhan muistaa, että uutta laatikkoa paikalleen laittaessa turbiini on LAATIKOSSA paikallaan öljypumpun hahloissa.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA (2.8l) '91 klick

      Instagram


      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

      Comment

      • kaapeli76
        Bimmer Rookie
        • Nov 2009
        • 125
        • finland

        #4
        Originally posted by zener View Post
        Kunhan muistaa, että uutta laatikkoa paikalleen laittaessa turbiini on LAATIKOSSA paikallaan öljypumpun hahloissa.
        selvä toi vissiin ainoo tärkee mikä tarttee tietää

        Comment

        • E39-530A
          BTCF Member
          • Feb 2007
          • 940
          • Espoo

          #5
          Varoittava esimerkki

          Eri kone ja laatikko, mutta varoittava esimerkki kuitenkin:


          E92 335iA -08

          ---
          ex E34 540iA -93
          ex E90 325iA -05
          ex E39 530iA -00
          ex Toyota Avensis
          ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)

          Comment

          • esa`pentula
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2009
            • 1390
            • Tampere

            #6
            muistat ihan ensin irroittaa turbiinin pultit/mutterit, ettei turbiini jää koneeseen kiinni ja askia irroittaessa katkaiset turbiinin kaulan. paikalleen laittaessa varmista, että turbiini on varmasti pohjassa äläkä missään nimessä vedätä askia pulteilla kiinni. jos ei mene suosiolla kohdalleen niin turbiini mitä todennäköisimmin liian ulkona= ei paikallaan. kierrelukitetta turbiinin pultteihin.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎