Announcement

Collapse
No announcement yet.

tds nakuttaa isosti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jussitds
    Newbiemmer
    • Oct 2011
    • 12
    • Raahe

    tds nakuttaa isosti

    onko kellään muulla ollu tämmöstä ongelmaa että kone käy nätisti mutta ku lähet kiihyttään nii kuuluu voimakas nakutus. voiko olla että joku suutin kusee niin paljo että kone alkaa nakuttaa vai onko vika jossain muualla?
  • Heguli 31
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 10043
    • KVLA

    #2
    Mikä Volkkarin malli kyseessä?

    Comment

    • joni_wt
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2004
      • 3627
      • Yka

      #3
      Originally posted by Heguli 31 View Post
      Mikä Volkkarin malli kyseessä?
      Eikös tuota m51d25:sta oo vaan bemareissa? niin ja tietysti opelissa.


      Niin ja asiaan: Kyllä minäkin lähtisin ensimmäisenä katsomaan/kuuntelemaan ne suuttimet. Vanahan ajan hyvä konsti toimii, eli ei muuta ku puukepillä kuuntelemaan mistä pytystä kolina kuuluu ja sitte irrottelemaan. Pitäs kyllä näkyä sitten jos onpi vuotanu.
      Last edited by joni_wt; 02-10-2011, 20:22.
      e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

      Comment

      • jussitds
        Newbiemmer
        • Oct 2011
        • 12
        • Raahe

        #4
        eli tämä ongelma ilmeni niin että huomasin ettei nosta kunnolla ahtopaineita ja tutkinnan jälkeen oli välijäähdytin tukossa. otin välijäähdyttimen väliaikaisesti pois ja ongelma katosi. nyt se tuli taas takasi ja se nakutus ei kuulu ku kiihdyttäessä, kylmällä koneella herkemmin. itellä ei tuu muuta mieleen ku että joku suutin kusee johonki sylinteriin enemmän polttoainetta ja aiheuttaa nakutusta.

        Comment

        • Janzki
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 4947
          • Lohja

          #5
          Originally posted by joni_wt View Post
          Eikös tuota m51d25:sta oo vaan bemareissa? niin ja tietysti opelissa.


          Niin ja asiaan: Kyllä minäkin lähtisin ensimmäisenä katsomaan/kuuntelemaan ne suuttimet. Vanahan ajan hyvä konsti toimii, eli ei muuta ku puukepillä kuuntelemaan mistä pytystä kolina kuuluu ja sitte irrottelemaan. Pitäs kyllä näkyä sitten jos onpi vuotanu.
          Niin että meinaatko notta Bmw:llä ei muita tds koneita ole kuin tuo M51..Tuon takia ehkä kyseltiin rivien välistä tarkempia tietoja autosta.
          Sähköposti.
          IG: janzki_

          Comment

          • joni_wt
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2004
            • 3627
            • Yka

            #6
            Originally posted by Janzki View Post
            Niin että meinaatko notta Bmw:llä ei muita tds koneita ole kuin tuo M51..Tuon takia ehkä kyseltiin rivien välistä tarkempia tietoja autosta.
            (Pahasti OT:tä)

            Niin joo, ohan niitä vielä 318tds, mutta hyvin pitkälti samat viat/korjaukset siihen pätee kuin isoveljeensäkin. :think Muut tiiselit taitaakin sitten olla td tai d loppusia.

            Arvelin vain siksi "nokittaa" ettei topic menisi ihan turhaksi pilkunnussimiseksi. Tuntuu nykypäivänä täällä olevan tärkeintä topicin teossa, että se on aloitettu juuri oikealla kieliopilla ja juuri oikeilla tiedoilla, ennen kuin suostutaan harrastaa auttamaan mäessä.

            Tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henk.koht. eikä sen tarvihe aiheuttaa ilimanaikusta riitelyä ja herneitten imppausta.




            AIHEESEEN:

            Katso vain ne suuttimet ensin. Pumpun väärät ajoituksetkin varmaan voi tuota aiheuttaa, mutta mitenpä se tuossa rytäkässä olisi väärään kääntynyt...
            e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

            Comment

            • jussitds
              Newbiemmer
              • Oct 2011
              • 12
              • Raahe

              #7
              suuttimia harjanvarren kans kuunneltu ja kaikista kuuluu saman verran naputusta, kutos pytys suutin ympäriltä märkä. jonkun mittarillisen käsipumpun kans vois varmaan testata suuttimien avautumis paineet, että on varmasti kaikissa sama ja näkis samalla senki jos joku suutin on auki kokoajan ja kusee. voi toki johtua ihan siitäki että turbo on vaihtokunnossa ja valskaa akselin välistä melkosesti öljyä ahtoputkistoihin. tilavuuttahan se vie palotiloista yhtälailla ku kusevat suuttimetki. ja tosiaan 525tds on kyseessä.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎