Announcement

Collapse
No announcement yet.

3.5l öljypohja märkä.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WWWili
    Bimmer Rookie
    • Sep 2004
    • 123
    • Vantaa

    3.5l öljypohja märkä.

    Kumpi voisi olla mahdollisempi, öljypohjan tiiviste vai joku muu, mikä??? Alkanu ihan juuri. Ku vaihdoin talvirenkaat, niin se muistaakseni oli ihan kuiva. Voisko se olla pakkasesta rispaantunut.

    Öljypohja on edestä, ja takaa märkä. Keskeltä se on kuiva!

    ..tai pahimmassa tapauksessa kampiakselin stefa vuotaa...

    Onko kokemuksia????
    he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali
  • Hörö
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 223

    #2
    M30:ssä tahtoo öljypohjan pultit löystyä, -> tiiviste entinen. Eli kokeile ensin onko pultit löysällä.
    "Yeah! I'm riding alone and I've drugged my senses
    There's no one else to take the consequences
    See when the day is gone free & the night creeps up on me
    I take my B.M.W that's where I wanna be..."
    D.A.D. True Believer

    Comment

    • tatu
      Bimmer Rookie
      • Mar 2004
      • 77
      • Tampere

      #3
      Originally posted by Hörö
      M30:ssä tahtoo öljypohjan pultit löystyä, -> tiiviste entinen. Eli kokeile ensin onko pultit löysällä.
      Yhdestä M30b35:ta oli juurikin öljypohjan pultit löysällä. Puolet pulteista pyöri sormilla eikä loputkaan ollut kovin tiukalla. Auto oli vuotanut jo pitkään öljyä joten todennäköisesti pultit oli ollut pitkäänkin löysällä. Ensitoimenpiteenä kiristettiin vain pultit ja pestiin moottori altapäin, tiiviste oli tarkoitus vaihtaa myöhemmin. Moottori kuitenkin pysyi kuivana ainakin sen vuoden mitä autoa pystyin seuraamaan ja tiiviste jäi siis vaihtamatta.
      ja minua kun ei niinsanotut ammattimiehet kyni!
      EI OLE bemaria!, ja tuskin tuleekaan...

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        #4
        Originally posted by tatu
        Originally posted by Hörö
        M30:ssä tahtoo öljypohjan pultit löystyä, -> tiiviste entinen. Eli kokeile ensin onko pultit löysällä.
        Yhdestä M30b35:ta oli juurikin öljypohjan pultit löysällä. Puolet pulteista pyöri sormilla eikä loputkaan ollut kovin tiukalla. Auto oli vuotanut jo pitkään öljyä joten todennäköisesti pultit oli ollut pitkäänkin löysällä. Ensitoimenpiteenä kiristettiin vain pultit ja pestiin moottori altapäin, tiiviste oli tarkoitus vaihtaa myöhemmin. Moottori kuitenkin pysyi kuivana ainakin sen vuoden mitä autoa pystyin seuraamaan ja tiiviste jäi siis vaihtamatta.
        Samaa vaivaa oli täälläkin ja ruuvit kiristämällä pieni öljyvuoto loppui.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • WWWili
          Bimmer Rookie
          • Sep 2004
          • 123
          • Vantaa

          #5
          Huomenna ma. yritämmä kiristää pultteja...
          he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali

          Comment

          • WWWili
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 123
            • Vantaa

            #6
            3.5l öljypohjan tiiviste.

            Saako mistään muualta, ku laakkoselta tota tiivistettä?

            ...alueella pk-seutu.
            he thethethethethe the thethethe tet... boutros boutros ghali

            Comment

            • Ravermeister
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2004
              • 1508
              • Melkeen Turkkuses

              #7
              http://www.merteil.fi/

              Tuolta turun tarviketuonnista sai ainakin kaikki yläpään tiivisteet kyseiseen koneeseen, että eiköhän sieltä löydy öljypohjaankin jonkinmoinen paperinpala
              -Turku Connection-
              HDJ80 4.2TD
              ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎