Okei tänään sit päivällä avattiin kytkinlaatikko tarkoituksena oli vaihtaa kytkinlevy ja painelaakeri ja muut hilppeet.
BMW E36 -92 316 manuaali
No tulipa pieni ongelma painelaakeri kun laitetaan sellaiseen metalliseen jutskaan kiinni.. ja sen pitäs kai pysyä kaiken järjen mukaan paikallaan, siis tämän metallihärpäkkeen. Niin kytkinkopassa ei ole sitä jotain kiinikettä ja huomaa että tämä metallinen möhkäle on jossai vaihees pyörinyt siel (kytkin ollut tunnoton jo hetken) eli metallimöhkäle mitä työsylinterin pitäisi painaa ja se pitäisi toiselta puolelta olla jotenkin paikalleen asetettu, mutta ei ole mitään vihjettä että miten helvetissä se on ollut kiinni?
Voisiko joku valaista minkänäköinen tämän kytkinlaatikon pitäisi olla sisältä. Ja kuinka se metallinen tanko tai rauta siel on pitänyt olla kiinni, että ei pyöri. Sielä on joku oudon näköinen tappi joka tulee kytkinlaatikosta läpi mutta ei mitään hajua miten sekään koskaan on pysynyt ees paikallaan. ku ei se ole millään ollut kiinni :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees mistä puhuin.. ku en tiiä kyseisen metallisen jutskan nimeä :P
CLUTCH REL.FORK LEVER tuollaisella nimellä se nähtävästi pyörii onko sit juuri kytkinkäpälä
ja se osa josta puhuin edellä kuin sanoin että siel on joku tappi niin nimi tais olla BALL PIN
Sit siel on nuo Spring clip Mitä klippejä nyt ovatkaan joiden asennuksesta että mihin ja miten ne oikein asennetaan ei ole mitään käryä
BMW E36 -92 316 manuaali
No tulipa pieni ongelma painelaakeri kun laitetaan sellaiseen metalliseen jutskaan kiinni.. ja sen pitäs kai pysyä kaiken järjen mukaan paikallaan, siis tämän metallihärpäkkeen. Niin kytkinkopassa ei ole sitä jotain kiinikettä ja huomaa että tämä metallinen möhkäle on jossai vaihees pyörinyt siel (kytkin ollut tunnoton jo hetken) eli metallimöhkäle mitä työsylinterin pitäisi painaa ja se pitäisi toiselta puolelta olla jotenkin paikalleen asetettu, mutta ei ole mitään vihjettä että miten helvetissä se on ollut kiinni?
Voisiko joku valaista minkänäköinen tämän kytkinlaatikon pitäisi olla sisältä. Ja kuinka se metallinen tanko tai rauta siel on pitänyt olla kiinni, että ei pyöri. Sielä on joku oudon näköinen tappi joka tulee kytkinlaatikosta läpi mutta ei mitään hajua miten sekään koskaan on pysynyt ees paikallaan. ku ei se ole millään ollut kiinni :(
Toivottavasti joku ymmärsi ees mistä puhuin.. ku en tiiä kyseisen metallisen jutskan nimeä :P
CLUTCH REL.FORK LEVER tuollaisella nimellä se nähtävästi pyörii onko sit juuri kytkinkäpälä
ja se osa josta puhuin edellä kuin sanoin että siel on joku tappi niin nimi tais olla BALL PIN
Sit siel on nuo Spring clip Mitä klippejä nyt ovatkaan joiden asennuksesta että mihin ja miten ne oikein asennetaan ei ole mitään käryä
Comment