Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20B20 Sähköt+Bensa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • OspreY
    Newbiemmer
    • Mar 2009
    • 19
    • Turku

M20B20 Sähköt+Bensa

Ongelma on kutakuinkin se että itse en ole purkanut kyseisestä autosta moottoria pois vaan olen nyt joutunut kasaamaan sen toisten jäljiltä.

Pari kysymystä jos niihin saisi vastausta.

Mihin liittimeen tämä tarkalleen ottaen kytketään.

Ja sama kysymys kuin edelliseen. Eli tuo punaisella ympyröity kytketään mihinkä?

Jos oikein haulla löysin niin kun tuo kampiakselin asentotunnistin ei ole paikoillaan, niin bensaa ei tule.. Rele kyllä naksuu kun laittaa virtoja mutta sulakkeelta puuttuu virta kokonaan.
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

Kuvassa suurinpiirtein keltaisen nuolen osoittamassa paikassa pitäisi johtosarjassa olla peltinen teline, johon tulee noiden molempien johtojen liittimien vastakappaleet. Aikansa kun hakee, niin löytyy kyllä.
    Attached Files
    .

Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

Comment

• OspreY
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 19
      • Turku

Jees. Paikat löytyneet ehkä

Mutta bensaa ei edelleenkään tule. Tuossa nopeita testailuja ja tuli eteen hauskanen juttu kuin että saan MAATA bensapumpun ja monen muun laitteen sulakkeesta.

Siitä sitten ensin starttia pois, ei vikaa. Ja eikun laturia pois. Piippauksella kokeilin laturin johtoja että molemmissa johdoissa on Maa?? Miten tämä voi olla mahdollista, kun eikös siinä pitäisi olla jonkinmoinen heräte?? ja akulle menevä latauskaapeli.?

Startin taakse tulee käsitykseni mukaan yksi Maa 13mm mutterin taakse. Sitten tulee virtalukolta ohjaus toiseen pieneen ja toiseen tulee laturilta johto?
      Korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä.?

Jos joku tässä pystyy vielä auttamaan niin olisi kovinkin mukavaa. Hirmuisen hankalaksi heittäytyy hommat, kun joku toinen on niputtanut sähköt autoon ja sitten itse pitäisi niistä jotain selvää ottaa

Comment

• Eepo
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 5388
        • Tampere

Nuo pistokkeet käyvät ristiin, kokeile vaihtaa paikkoja.
        -Harley Davidson Sportster - 89-
        -Harley Davidson softail -89-
        -Suzuki PV50 -86-

Comment

• Haju69
          Administrator
          • Nov 2005
          • 16369
          • Leppävirta

Liikkuuko bensa ollenkaan? Jos et jo kokeilut niin kokeile tuleeko se bensa siihen suutintukille asti. Letku irti ja vaikka pulloon ja starttaus. Jos tulee niin tarkasta ainakin suutintukin johtosarjan liitos imusarjan alapuolelta että se on kunnolla kiinni.
          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16484
            • Asikkala

Originally posted by OspreY View Post

Mutta bensaa ei edelleenkään tule. Tuossa nopeita testailuja ja tuli eteen hauskanen juttu kuin että saan MAATA bensapumpun ja monen muun laitteen sulakkeesta.

Siitä sitten ensin starttia pois, ei vikaa. Ja eikun laturia pois. Piippauksella kokeilin laturin johtoja että molemmissa johdoissa on Maa?? Miten tämä voi olla mahdollista, kun eikös siinä pitäisi olla jonkinmoinen heräte?? ja akulle menevä latauskaapeli.?

Startin taakse tulee käsitykseni mukaan yksi Maa 13mm mutterin taakse. Sitten tulee virtalukolta ohjaus toiseen pieneen ja toiseen tulee laturilta johto?

Jos joku tässä pystyy vielä auttamaan niin olisi kovinkin mukavaa. Hirmuisen hankalaksi heittäytyy hommat, kun joku toinen on niputtanut sähköt autoon ja sitten itse pitäisi niistä jotain selvää ottaa
            Ettei olis nyt vaan mittauksissa ajatuskatko :think

Comment

• Muurahainen
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 9194
              • Nurmijärvi

Originally posted by OspreY View Post

Jotkin mittarit muuten piippaavat jos saavat jännitettä. Katso jännite puolella tuleeko tauluun lukemia.

Myös kun mittaat esim polttimon läpi piippaan mittari eli vaikuttaa kuten olisi maassa mutta oikeasti se vain kertoo että siellä on laite perässä.

Starttiin kyllä tulee pelkkiä plussia. Maa voi tulla johonkin startin korvaan mutta ei ainakaan solenoidin taakse.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎