Elikkäs, tuli hommattua torstaina tollanen -94 bmw m3 coupe. Auto tuotu 5v sitten belgiasta ja autolla ajettu suomessa 10tkm, eli vähäiselle käytölle jäänyt. Kun auto käytiin ostamassa niin oletimme että kone olisi vaan tukossa koska alakierroksilla kaikki tehot hukassa, vasta 4t kohdalla alkaa auto liikahtamaan, muttei kuitenkaan sillai miten m3:sen pitäisi.. Eli tehot hukassa, ja jos autolla rullaa vaihde vapaalla niin kierrokset n.2t ja kun pysähtyy niin silloin vasta laskee n.900rpm. Sekä kun auto käy tyhjäkäyntiä niin lämmöt nousee normaalisti puoleen väliin, jos ajaa tasaista ajoa niin lämmöt sinisellä, (eli termostaatti poistettu?) Osaako kukaan tampereen seudulla auttaa että miten bemarin kanssa pitäisi toimia nyt? Ja löytyykö keltään puristuspainemittaria? En haluaisi ämmästä luopua kansivian takia koska autolla ajettu 169tkm(täydellinen huoltovihko löytyy) lisäksi kori virheetön ja todella hyvää ajaa ja siisti peli noin muuten.. Kiitoksia jo etukäteen!

Comment