Announcement

Collapse
No announcement yet.

m20 jakopääkysymys KIIRE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Incarnated
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 450
    • Seinäjoki

    m20 jakopääkysymys KIIRE

    Varmaan löytyis searchilla mutta töissä ei oo liikaa aikaa kikkailla ja pitäs mennä osat hakeen heti töiden jälkeen, niin:

    Olikos se niin että m20 jakopäätä on kahta erilaista, toisessa joku 110 hammasta tms ja toisessa 127? Ja oliko niin että tuo koneistetuilla rattailla oleva on se 127 ja se vanha "pellistä prässätty" on se vähempihampainen?

    Kyseessä e30 koppaisen m20b25 johon on vaihdettu e34 -90 koneen jakopää, eli just se "uudemman" näkönen

    http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
  • JJT
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6694
    • .......

    #2
    Originally posted by Incarnated View Post
    Varmaan löytyis searchilla mutta töissä ei oo liikaa aikaa kikkailla ja pitäs mennä osat hakeen heti töiden jälkeen, niin:

    Olikos se niin että m20 jakopäätä on kahta erilaista, toisessa joku 110 hammasta tms ja toisessa 127? Ja oliko niin että tuo koneistetuilla rattailla oleva on se 127 ja se vanha "pellistä prässätty" on se vähempihampainen?

    Kyseessä e30 koppaisen m20b25 johon on vaihdettu e34 -90 koneen jakopää, eli just se "uudemman" näkönen
    Hihnoja on wanha 110-hampainen, uudemmat 127 ja 128 hampaiset.
    Eiköhän sulla ole siellä ihan normaali 127-hampainen.
    Molempia hihnapyöriä on käytetty, koneistettuja ja prässättyjä, tuossa 127-hampaisessa.
    Myyn:
    M10/20/52 E30-E36 osia

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16484
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Incarnated View Post
      Varmaan löytyis searchilla mutta töissä ei oo liikaa aikaa kikkailla ja pitäs mennä osat hakeen heti töiden jälkeen, niin:

      Olikos se niin että m20 jakopäätä on kahta erilaista, toisessa joku 110 hammasta tms ja toisessa 127? Ja oliko niin että tuo koneistetuilla rattailla oleva on se 127 ja se vanha "pellistä prässätty" on se vähempihampainen?

      Kyseessä e30 koppaisen m20b25 johon on vaihdettu e34 -90 koneen jakopää, eli just se "uudemman" näkönen
      Mjoo, oikeastaan 3 eri hammaslukua sillä m20 tullut joskus tehtaalta myös 128 hampaisella hihnalla ja sille sopivalla kiristäjällä, niitä osia ei edes saa enää. E34 jakopää 127 hamp. hihna ja huom. kiristäjässä merkintä Z127.

      E: ja taas hidas... mutta onneksi oikeassa.

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #4
        Vaan kun niitä on ollut 4:llä eri hammasluvulla. 110 ja 111-hampaiset vanhemmat, sekä 127 ja 128-hampaiset uudemmat. Näistä voidaan kuitenkin (tänä päivänä) unohtaa nuo 111 ja 128-hampaiset, niitä ei ole. Loppu, slut, kaputt, end, final. Jos jostain autosta löytyy vielä 128-hapainen hihna ja siihen kiristin (pitäisin melkoisena ihmeenä), se voidaan korvata 127-hampaisella hihnalla ja siihen sopivalla kiristimellä. Sama homma 110/111-hampaisten kanssa.

        Molemmissa, 110- ja 127-hampaisissa hihnoissa on sama kiristin Z-127.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • Incarnated
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2008
          • 450
          • Seinäjoki

          #5
          Paljon kiitoksia, pääsee asiassa ajoissa eteenpäin

          Kunnianhimoisena tavoitteena alottaa klo 17 ja saada yhessä illassa tehtyä jakopääremppa, ilmaus ja startin vaihto

          http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

          Comment

          • Incarnated
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2008
            • 450
            • Seinäjoki

            #6
            Kello 22.00 auto ajettu kotiin ongelmitta

            On sitten pikkusen vittumaiset pultinpaikat saatu startille...

            http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎