Eli melkoisen painava möhkäle tuo pyörä. Eikös tuosta saisi helposti sorvaamalla/poraamalla tavaraa pois ilman, että osa toimisi/kestäisi? Kukaan tehnyt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Triggeripyörän kevennys m50-moottori
Collapse
X
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postmutta jos asiat ehään oikein niin kampiakseli painot pitäisi suhteeutaa kun kevennetään toisestä päästä niin täytyisi suhteessa keventää toisesta päästä.
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postmutta jos asiat ehään oikein niin kampiakseli painot pitäisi suhteeutaa kun kevennetään toisestä päästä niin täytyisi suhteessa keventää toisesta päästä.
Pyörivä puntittamaton massa?
Miten se kampura ymmärtää kummassa päässä on minkäkin verran painoa?TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
TDS osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Mikkeri View PostPyörivä puntittamaton massa?
Miten se kampura ymmärtää kummassa päässä on minkäkin verran painoa?
Tulee hyrräilmiö jos vain toisessa päässä on paljon painoa,sen takia trikkeripyörässä on painoa pitkän kammen kera. Tosin siviiliautoon noita on aivan turha alkaa kevennellä varsinkin kun kutosen kampikin painaa sen verran paljon+vp+kytkin yhteensä,jotta paljoa apua ei ole yhden trikkeripyörän kevennyksistä...Ekaksi kevyempi vauhtis ja paketti tasapainotukseen sen jälkeen.E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostTulee hyrräilmiö jos vain toisessa päässä on paljon painoa,sen takia trikkeripyörässä on painoa pitkän kammen kera. Tosin siviiliautoon noita on aivan turha alkaa kevennellä varsinkin kun kutosen kampikin painaa sen verran paljon+vp+kytkin yhteensä,jotta paljoa apua ei ole yhden trikkeripyörän kevennyksistä...Ekaksi kevyempi vauhtis ja paketti tasapainotukseen sen jälkeen.Last edited by sturer Bock; 31-12-2011, 17:51.
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostJoo, kaikki muu alakerrasta onkin vaihdettu kevyempiin (männät, k-kanget) osiin kuin alkuperäiset paitsi kampiakselia ei ole kevennetty. Ja autoa ei rakenneta siviiliajoa silmälläpitäen. Eli edellisten kommenttien perusteella taitaa triggeripyöräkin joutua laihdutuskuurille. Ja jos painoa pitää suhteessa lähteä molemmista päistä niin perusteet kevennykselle on olemassa myös siltä osin koska vauhtipyörä painaa reilu 5kg.
Näyttäis e-bay tarjoavan valmista pakettia:
Paino 1/3 alkuperäisestä.
Comment
-
-
Originally posted by ErPe View PostNäyttäis e-bay tarjoavan valmista pakettia:
Paino 1/3 alkuperäisestä.
RUFF Automobile Technik, Taiwan.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by sturer Bock View PostJoo, kaikki muu alakerrasta onkin vaihdettu kevyempiin (männät, k-kanget) osiin kuin alkuperäiset paitsi kampiakselia ei ole kevennetty. Ja autoa ei rakenneta siviiliajoa silmälläpitäen. Eli edellisten kommenttien perusteella taitaa triggeripyöräkin joutua laihdutuskuurille. Ja jos painoa pitää suhteessa lähteä molemmista päistä niin perusteet kevennykselle on olemassa myös siltä osin koska vauhtipyörä painaa reilu 5kg.
Korkeammilla kierroksilla tulee sitten ongelmaksi se dampperin ylikuumeneminen ja hajoaminen, BMW:n ratavehkeiden kuutosissa on järjestetty sangen tehokas jäähdytys dampperille, kannattanee mieluummin panostaa siihen kuin keventämiseen.
Comment
-
Comment