Announcement

Collapse
No announcement yet.

320d ja kampura poikki....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • K1200LT
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 5
    • Järvenpää

    320d ja kampura poikki....

    Kaverin 320d automaatti 2007 / 110 tkm lakkasi käymästä viime viikolla. Ensin pärinää, sitten isompaa rutinaa ja lopuksi täysi hiljaisuus. Tänään kuulin tuomion: kampiakseli poikki.
    Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että kampura katkeaa. Noilla kilometreillä. Tai millään kilometreillä. Vähän kokeilin tuota searchia ja jotenkin tuli sellainen tunne ettei kaverin tapaus olekaan aivan ainutlaatuinen. Olenko oikeassa? Onko tietoa mistä tuollainen voisi johtua? Ei sillä enää sinänsä merkitystä ole. Vahinko on jo tapahtunut. Mutta yleisestä mielenkiinnosta. Ja lohduttaakseni kaveria, joka on aivan romuna ja pohtii tekikö itse jotain väärin. Ei suostunut kertomaan mitä tulee maksamaan. Paljon tietysti.......
    Ja siinä mielessä vähän kiinnostaa, että E60/61 520 hankinta on ollut itsellä mielessä. Onko noissa sama pata? Jos on, niin taidan sittenkin harkita uudestaan....
  • Muumipeikko
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 25
    • Muumimaailma

    #2
    Kummallako koneella auto oli uudemmalla N47:lla vai vanhemmalla M47:lla. Uudemmissa on kai ollut ongelmia ainakin jakopäässä. Jonkin näköinen valmistevika ilmeisesti niissä.

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      Originally posted by K1200LT View Post
      Kaverin 320d automaatti 2007 / 110 tkm lakkasi käymästä viime viikolla. Ensin pärinää, sitten isompaa rutinaa ja lopuksi täysi hiljaisuus. Tänään kuulin tuomion: kampiakseli poikki.
      Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että kampura katkeaa. Noilla kilometreillä. Tai millään kilometreillä. Vähän kokeilin tuota searchia ja jotenkin tuli sellainen tunne ettei kaverin tapaus olekaan aivan ainutlaatuinen. Olenko oikeassa? Onko tietoa mistä tuollainen voisi johtua? Ei sillä enää sinänsä merkitystä ole. Vahinko on jo tapahtunut. Mutta yleisestä mielenkiinnosta. Ja lohduttaakseni kaveria, joka on aivan romuna ja pohtii tekikö itse jotain väärin. Ei suostunut kertomaan mitä tulee maksamaan. Paljon tietysti.......
      Ja siinä mielessä vähän kiinnostaa, että E60/61 520 hankinta on ollut itsellä mielessä. Onko noissa sama pata? Jos on, niin taidan sittenkin harkita uudestaan....
      menee varmaan aika paljon OT:n puolelle mutta mun mielestä BMW ei oo tehnyt muita kunnollisia 4-syl koneita kuin M10 ja M42 kaikki muut tavalla tai toisella kuraa.. tästä syystä itelläkään ei oo ollu kuin 6 ja 8 syl patoja
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎