Announcement

Collapse
No announcement yet.

M54-koneiden erot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemu-Jussi
    Bimmer Rookie
    • Dec 2008
    • 80
    • Espoo

    M54-koneiden erot

    M54B22 ja -25:n ero on kuulemma vain iskunpituudessa, sylinterin halkaisija on sama. Voisiko siis koneremontissa kätevästi kampiakselia vaihtamalla kasvattaa 2.2:sta 2.5-litraisen?
  • Peksu_M20
    BTCF Member
    • Jul 2005
    • 2121
    • Lahti

    #2
    Originally posted by Bemu-Jussi View Post
    M54B22 ja -25:n ero on kuulemma vain iskunpituudessa, sylinterin halkaisija on sama. Voisiko siis koneremontissa kätevästi kampiakselia vaihtamalla kasvattaa 2.2:sta 2.5-litraisen?
    Tarvitset myös männät ja/tai kiertokanget tai mäntien sorvausta riippuen iskunpituuden erosta. Katso realoem:stä osanumeroista :think
    Mahtiala kustom - No connection
    Bmw E21 320A -81 "330i"
    Bmw e30 318is

    Comment

    • arska86
      BTCF Member
      • Jan 2008
      • 309
      • Helsinki

      #3
      B22 80mm reikä ja b25 84mm reikä, että ei onnistu jos ei lohkoa vaihda.

      Comment

      • Kurpelo
        Newbiemmer
        • Mar 2014
        • 7
        • Joensuu

        #4
        Mites on, käykö M54B25:n sylinterin kansi M54B22:een.?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎