Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52B28 asennus eri automerkkiin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • snoumaan
    BTCF Member
    • Nov 2011
    • 118
    • seinäjoki

    M52B28 asennus eri automerkkiin

    Eli tuollaista olisin tekemässä, ja kysymys olisi: Mitä kaikkee tuosta E36:sta pitää ottaa että, noi sähköt/moottorin saa pelaamaan tuossa toisessa koslassa?

    EWS:ään liittyvät hilppeet, onko jotain muita boxeja mitä pitäisi ottaa?
    Näytti olevan tuolla hanskalokeron takana monta muutakin boxia, samoin tuolla rattiaksilan lähettyvillä.

    Olisiko jollain hyviä sähkökaavioita tuollaseen? Tai jos jollain olisi jo valmiiksi hyvät ohjeet, niin laittaa vaikka suoraan mulle privana tms...?
  • O-Peksi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2007
    • 2775
    • Joensuu

    #2
    Projekti karkaa kuitenkin lapasesta, niin laita vaan suoraan säädettävä aftermarket ruisku. Selviät alussa helpommalla, ja jatkossa helpommalla.
    ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

    Comment

    • snoumaan
      BTCF Member
      • Nov 2011
      • 118
      • seinäjoki

      #3
      Se on kuitenki -92 vuoden auto, niin ei sitä paljoo viritellä Eli tällähetkellä yritän mennä sillä mitä on.

      Comment

      • snoumaan
        BTCF Member
        • Nov 2011
        • 118
        • seinäjoki

        #4
        No löysin netistä kunnolliset sähkökaaviot. Eli nyt tiedän mitenkä noi menee tuola autos ja mitä pitää ottaa mukaan toiseen...

        Comment

        • MarQu
          Moderator
          • Mar 2006
          • 5517
          • Vaasa

          #5
          Originally posted by snoumaan View Post
          No löysin netistä kunnolliset sähkökaaviot. Eli nyt tiedän mitenkä noi menee tuola autos ja mitä pitää ottaa mukaan toiseen...
          Paalaat sen toisen ja laitat ton m52koneisen kuntoon
          Koska meinasit irrottaa konetta?
          sigpic

          Comment

          • e30tampio
            Banned
            • Feb 2012
            • 216
            • Seinäjoki

            #6
            Originally posted by snoumaan View Post
            Eli tuollaista olisin tekemässä, ja kysymys olisi: Mitä kaikkee tuosta E36:sta pitää ottaa että, noi sähköt/moottorin saa pelaamaan tuossa toisessa koslassa?
            En mä ainakaa ottas muutaku motin ja sen johtosarjan.. (eli boxin + muutamat releet jne.. kaikki mikä koneesta lähtee myös siihen kuuluu.. eihän siinä loppujen lopuks paljo oo ees kytkemistä että se käy... lämmöt, jatkuva sähkö, heräte sähkö, bensapumpulle sähköö.. kierroslukutieto... siinä ne melkein tärkeimmät.. koneen boxihan kaikesta tapahtumasta vastaa..

            Comment

            • Cell
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 7037
              • Uusikaupunki

              #7
              Lisäksi ews hilppeet siitä purkuautosta.
              325i -08
              i3 REx -17
              M5 -98 Imolarot
              535i -90 N/A project (maatumassa)

              Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

              Comment

              • snoumaan
                BTCF Member
                • Nov 2011
                • 118
                • seinäjoki

                #8
                Originally posted by MarQu View Post
                Paalaat sen toisen ja laitat ton m52koneisen kuntoon
                Koska meinasit irrottaa konetta?
                Se on irti ollu jo pariviikkoa... Täs ny haalinu kaikennäköistä palikkaa tuohon mottiin, että sen viittii tuonne istuttaa.

                Öljypohja muuttaa e34 malliseen ja vauhtipyörä oli sökö ja kytkin hilut oli vaihtokunnos...

                Ja noihin sähköihin ei tarvi enään apuja Ne on kyl hoidos.

                Comment

                • e30tampio
                  Banned
                  • Feb 2012
                  • 216
                  • Seinäjoki

                  #9
                  Originally posted by snoumaan View Post
                  Se on irti ollu jo pariviikkoa... Täs ny haalinu kaikennäköistä palikkaa tuohon mottiin, että sen viittii tuonne istuttaa.

                  Öljypohja muuttaa e34 malliseen ja vauhtipyörä oli sökö ja kytkin hilut oli vaihtokunnos...

                  Ja noihin sähköihin ei tarvi enään apuja Ne on kyl hoidos.
                  Mihkäs tää nyt sit on "muuttamassa" ?

                  Comment

                  • snoumaan
                    BTCF Member
                    • Nov 2011
                    • 118
                    • seinäjoki

                    #10
                    Tonne: http://i194.photobucket.com/albums/z...9102011477.jpg

                    Ja syy tuohon, että tuohon ooppelin maamoottoriin saa TODELLA nihkeesti uusia osia.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎