Tämä voi kuulostaa vähän tyhmältä kysymykseltä, mutta tuli silti mieleen. Syttyi vaimon kauppakassivolvossa (2005) moottorin merkkivalo hälytykseksi rikkoutuneesta anturista. Obd-mittaus osoitti yhden happianturin olevan rikki ja tämän vahvisti vielä oskilloskooppimittauskin. Anturi vaihdettiin ja merkkivalot hävisivät. Auto kuitenkin toimi koko ajan normaalisti, eikä mitään ongelmia ilmennyt.
Mitä jos vanhemmassa autossa jokin anturi onkin rikki, mutta ajaja ei sitä huomaa? Vai onko tällaisia antureita vanhemmissa autoissa (lue e30 325 -89) , jonka toimimattomuus ei persdynossa tunnu, vai osaako auto sytyttää näissäkin aina merkkivalon?
Mitä jos vanhemmassa autossa jokin anturi onkin rikki, mutta ajaja ei sitä huomaa? Vai onko tällaisia antureita vanhemmissa autoissa (lue e30 325 -89) , jonka toimimattomuus ei persdynossa tunnu, vai osaako auto sytyttää näissäkin aina merkkivalon?
Comment