Paljonko 4Hp22 kestää tehoja käyttökuntoisena ja onko joku tosimielessä vahvistellut Ko. laatikkoa. Tarkoitus olisi ahtaa M30 3,5 ja joko vahvistaa alkuperäinen laatikko tai sitten vaihtaa sen tilalle Manuaaliaski. Kokemuksia kaivataan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF 4HP22 tehon kesto ja vahvistus
Collapse
X
-
Originally posted by E28 clone View PostPaljonko 4Hp22 kestää tehoja käyttökuntoisena ja onko joku tosimielessä vahvistellut Ko. laatikkoa. Tarkoitus olisi ahtaa M30 3,5 ja joko vahvistaa alkuperäinen laatikko tai sitten vaihtaa sen tilalle Manuaaliaski. Kokemuksia kaivataan.
Taitaa vähemmällä päästä kun valitsee jo alussa eri polun. Keppivaihteet tai automaattista ameriikanrautaa tilalle.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
-
-
joo, näissä Turbo projeteissa taitaa toi vääntö äkkiä karata tuonne 600-800 Nm. puolelle. Vääntöhän se on mikä näitä laatikoita tappaa, olis vaan mukava kuulla mitä näille Automaattiaskille on tehty ja mitä ne kestää. Automaattiaski sinäänsä on kestävämpi tehonkestolle kuin Manuaali jos se on oikein rakennuttu / - yleensä jos sen rakenne on tehty kestämään tehoja.. Tommonen TH 700 Chevyn laatikko kestää saman vahvistamatta kuin ZF, mutta oikein pakattuna varmasti 700 Hp./ 800Nm.Last edited by E28 clone; 09-03-2012, 23:26.
Comment
-
-
Taitaa olla aika kortilla kaverit suomen maassa ketkä noita lootia pystyy/osaa vahvistaa. Jenkki lootien vahvistajiahan on suomi täynnä joten suosittelen heittämään sen 4hp22 tallin nurkkaan jos turbo vehkeitä halajaa :think ja ruuvaamaan sinne sen ameriikan laatikon.
-PekkaMahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
4HP24:ssä lienee 22:n kaikki suurimmat kompastuskivet jo korjattu, se on aika paljon järeämpää tekoa kautta linjan. Osia voi toki sovitella ristiin, mutta 22:n kaaveli kannattaa naittaa suoraan 24:n kanssa. Askiöljyille riittävä jäähdytys ja kovaa ajoa.
Teetettynä hommana ei kyllä maksa vaivaa, vanha aski pitäisi käydä kuitenkin kokonaan läpi joten manuaali on helposti sekä halvempi, että varmempi.Last edited by r.w.; 10-03-2012, 16:26.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Comment