Mulla 530d:stä poistettu etummaiset katit. Keskellä putkea vielä katit jäljellä. Joissain malleissä näitä katteja on vain edessä eikä keskellä putkea ollenkaan. Päästöt normaalit edelleen. Jos kaikki katit heittää mäkeen tai tyhjentää niin pakokaasut alkaa haista kuten vanhassa diesel autossa. Itse en ainakaa halua autoni haisevan vanhalle diesel meselle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Katalysaattori diesel vs bensa
Collapse
X
-
Originally posted by MakeJ View PostMulla 530d:stä poistettu etummaiset katit. Keskellä putkea vielä katit jäljellä. Joissain malleissä näitä katteja on vain edessä eikä keskellä putkea ollenkaan. Päästöt normaalit edelleen. Jos kaikki katit heittää mäkeen tai tyhjentää niin pakokaasut alkaa haista kuten vanhassa diesel autossa. Itse en ainakaa halua autoni haisevan vanhalle diesel meselle.
Sen sijaan on kiva esitellä kavereille kiiltäviä pakoputken päitä...sisäpuoleltaBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostJatketaan: jotkut älykääpiöt poistaa DPF:n, ja sen jälkeen moderni auto savuaa kun tractor pulling vehje. Itse ainakin häpeisen ajella moisella.
Sen sijaan on kiva esitellä kavereille kiiltäviä pakoputken päitä...sisäpuolelta1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostYhtään ajattelematta niin poistaako katti muka co2 päästöjäkin? Tuskin..
Edit: Eli ei poista, ainoastaan hapettaa/pelkistää muita aineita.Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Nostetaan vanhaa topicia. Eli varmaankin kattien puute selittää kitkerän tuoksun? Polttaa silmät vähän ajan päästä
Kattelin että tuosta 740d:stä oli keskimmäiset katit tyhjennetty ja sitten itse tyhjensin toisen puolen primäärikatin kun sisuskalut oli palasina.
Toisen puolen primäärikatti on vielä paikallaan. Korjaisiko toisen primaarikatin vaihto odorit vai pitääkö nuo takimmaiset katit olla myös?
Tuliko selvyyttä onko diesel katti erilainen kuin bensa ja mistä moisia sitten saisi järkevästi? Alkuperäiset purkuosat hieman kiven alla tai hinnoteltu pilviin...- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
herrakani
Comment