Mistä tiedän mikä perä minulla on bemarissa? Auto on alunperin 316 E30 -88 mutta se on muutettu 325. Jos on lukkoperä niin lyökö molemmat pyörät heti tyhjää? Pitäisi vaan tietää mikä perä on kun pitäisi vaihtaa öljyt sinne. Mitä öljyä laitan vaihdelaatikkoon,en ole löytänyt mistään mitään väri-ilmaisinta? :?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Perä
Collapse
X
-
Re: Perä
Originally posted by bmw325-88Mistä tiedän mikä perä minulla on bemarissa? Auto on alunperin 316 E30 -88 mutta se on muutettu 325. Jos on lukkoperä niin lyökö molemmat pyörät heti tyhjää? Pitäisi vaan tietää mikä perä on kun pitäisi vaihtaa öljyt sinne. Mitä öljyä laitan vaihdelaatikkoon,en ole löytänyt mistään mitään väri-ilmaisinta? :?Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
-
-
Henski
Re: Perä
Originally posted by DoniOriginally posted by bmw325-88Mistä tiedän mikä perä minulla on bemarissa? Auto on alunperin 316 E30 -88 mutta se on muutettu 325. Jos on lukkoperä niin lyökö molemmat pyörät heti tyhjää? Pitäisi vaan tietää mikä perä on kun pitäisi vaihtaa öljyt sinne. Mitä öljyä laitan vaihdelaatikkoon,en ole löytänyt mistään mitään väri-ilmaisinta? :?
Comment
-
Originally posted by JacekOriginally posted by SamiATF:ää vaihdelaatikkoon....Tai jos rolkattaa niin voi jotain jäykempää kokeilla....“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
mulla on atf (talvella on kepeempi)Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
Comment