Announcement

Collapse
No announcement yet.

m50 vakio puolat tiedot!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Irl-Racing
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1755
    • Naantali

    m50 vakio puolat tiedot!

    Elikkäs kauheen etsimisen jälkeen lopetin mutta mitkä on vakio puolan tiedot?

    Eli tarttisi tietää
    Millä voltti määrällä puolaa voi ohjata ja yleisesti minkätasoista ampeerimäärää toi vaatii . kuinka suurta kipinää jne jne . (Katsotaan minkälaista ohjausta tarvitaan tälle siksi vaatii vähän tietoa puolista)
    Autot
    Bmw I8
    Mini cooper S

    Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

    IG: Irl_Customs
  • 2bar..ahhh
    BTCF Honorary Member
    • Nov 2004
    • 3351
    • haapavesi

    #2
    samaan vois laitella m60 ja m62 puolien speksit.
    €34 M5 pelastetaan museoinnilta

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Puolaa ei ohjata, ohjaus on erikseen, nuo on ihan tyhmiä kaksikäämisiä otuksia toisinkuin esim. se perus vag-puola.

      +12v tulee johtosarjasta, maata katkotaan sytkävahvistimelta joka saa ohjauksensa muualta. Virta leikkautuu mihin leikkautuu riippuen onko suojattuja käkkylöitä vai miten, latausaika vaikkapa 2,7ms.

      Kysymykset kuulostaa hiukka oudolta, mitä siellä suunnitellaan? :think
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • 2bar..ahhh
        BTCF Honorary Member
        • Nov 2004
        • 3351
        • haapavesi

        #4
        Originally posted by Cell View Post
        Puolaa ei ohjata, ohjaus on erikseen, nuo on ihan tyhmiä kaksikäämisiä otuksia toisinkuin esim. se perus vag-puola.

        +12v tulee johtosarjasta, maata katkotaan sytkävahvistimelta joka saa ohjauksensa muualta. Virta leikkautuu mihin leikkautuu riippuen onko suojattuja käkkylöitä vai miten, latausaika vaikkapa 2,7ms.

        Kysymykset kuulostaa hiukka oudolta, mitä siellä suunnitellaan? :think
        ite ainakin suunittelin sekottaa m62 sen puolat m60 (kaikki tottakai) lukenu jenkki foorumilta et nois uudemman koneen puolat olis paremmat mut mistään ei löydy arvoja mitä niissä fyysisti olis eroja....
        €34 M5 pelastetaan museoinnilta

        Comment

        • Irl-Racing
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2006
          • 1755
          • Naantali

          #5
          Originally posted by Cell View Post
          Puolaa ei ohjata, ohjaus on erikseen, nuo on ihan tyhmiä kaksikäämisiä otuksia toisinkuin esim. se perus vag-puola.

          +12v tulee johtosarjasta, maata katkotaan sytkävahvistimelta joka saa ohjauksensa muualta. Virta leikkautuu mihin leikkautuu riippuen onko suojattuja käkkylöitä vai miten, latausaika vaikkapa 2,7ms.

          Kysymykset kuulostaa hiukka oudolta, mitä siellä suunnitellaan? :think
          "Sytytysvahvistimet riittävät 20amp asti (tehotransistori).
          Jos on +5V ohjaus niin täytyy olla toiset vahvistimet (signaalitransistori max 1A).
          Mikä malli tarvitset riippuu puolan ohjaustavasta.
          Puolat voit ohjata hukkakipinä tyylillä."

          En saa minkäänlaista purkki vaihtoehtoa kun ei tiedetä puolan tietoja:think
          Autot
          Bmw I8
          Mini cooper S

          Ex A90 3.0 GR Supra, F30 330e, e36 widebody 330 turbo, f30 318d, e30 mtech 2 apina b6 turbo.

          IG: Irl_Customs

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            No vastaus kysymykseesi olikin tossa ekassa lauseessa, eli ei ole mitään älyä puolassa vaan pelkät käämitykset. Eipä ole ainoassakaan bemarissa ollut mun tietääkseni ohjaimia puolassa, vaan kaikissa erilliset sytkävaffet joko boksissa sisällä tai muualla konehuoneessa vanhoissa.

            2bar...ahh: Ainakin kiinnitysreiät on hieman eri kohdassa. Mutta oikeasti mitä paremmuutta ne jenkeissä meinaa että noissa olis, sytkä ei taatusti lopu niillä vanhoillakaan jos ei rupea muuten hulluttelemaan.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • 2bar..ahhh
              BTCF Honorary Member
              • Nov 2004
              • 3351
              • haapavesi

              #7
              Originally posted by Cell View Post
              No vastaus kysymykseesi olikin tossa ekassa lauseessa, eli ei ole mitään älyä puolassa vaan pelkät käämitykset. Eipä ole ainoassakaan bemarissa ollut mun tietääkseni ohjaimia puolassa, vaan kaikissa erilliset sytkävaffet joko boksissa sisällä tai muualla konehuoneessa vanhoissa.

              2bar...ahh: Ainakin kiinnitysreiät on hieman eri kohdassa. Mutta oikeasti mitä paremmuutta ne jenkeissä meinaa että noissa olis, sytkä ei taatusti lopu niillä vanhoillakaan jos ei rupea muuten hulluttelemaan.
              se hulluttelu täs vähän on mielessäkin.... (ei siitä sen enmpää viel) mihin asti niis riitää kipinä nooh sen näkee sit ku se tulee ongelmaksi...
              €34 M5 pelastetaan museoinnilta

              Comment

              • Cell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 7037
                • Uusikaupunki

                #8
                Sähköisesti ne on samanlaiset, mutta hirveä nysvääminen kiinnitysten kanssa vailla hyötyä.
                325i -08
                i3 REx -17
                M5 -98 Imolarot
                535i -90 N/A project (maatumassa)

                Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                Comment

                • 2bar..ahhh
                  BTCF Honorary Member
                  • Nov 2004
                  • 3351
                  • haapavesi

                  #9
                  Originally posted by Cell View Post
                  Sähköisesti ne on samanlaiset, mutta hirveä nysvääminen kiinnitysten kanssa vailla hyötyä.
                  ei ne omille paikoileen olisi tulossa sinne kuumaan koloon....
                  €34 M5 pelastetaan museoinnilta

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎