Eli autohan on -02 Opel Omega,jossa tuo M57D25 moottori,ja meinasin nakata katin siitä mäkeen,onkos kokemuksia,hyötyjä haittoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia Katalysaattorin poistosta M57D25 moottorista?
Collapse
X
-
päästöt nousee.
eikä siitä ole käytännössä mitään hyötyä.
jos saat 2hv lisää tehoa niin se on jo hyvin. tosin edes 5hv ei vaikuta yhtään mihinkää, joten täysin turhaa ja järjetöntä hommaa..Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
-
-
Ei siitä siellä alla ainakaan mitään käytännön hyötyä ole, mutta katsastusmies saattaa kaivata sitä. Että jätä nyt näön vuoksi ainakin kuoret sinne.
Noissa tuo pilleriahdin vastustaa jo ihan tarpeeksi pakokaasuja, eli sen ahtimen jälkeen siellä on turha pitää mitään lisäkuristimia.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostEi siitä siellä alla ainakaan mitään käytännön hyötyä ole, mutta katsastusmies saattaa kaivata sitä. Että jätä nyt näön vuoksi ainakin kuoret sinne.
Noissa tuo pilleriahdin vastustaa jo ihan tarpeeksi pakokaasuja, eli sen ahtimen jälkeen siellä on turha pitää mitään lisäkuristimia.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostKai huomasit, että kyseessä on M57 eikä M51. Korkeintaan alkaa piikkailemaan ahdot ennenkuin VNT ehtii mukaan ja haisee pahalle, muuta eroa ei tule katin heivaamisella.
Syön sanani.e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
Comment