Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Katalysaattorin poistosta M57D25 moottorista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • opeli
    Newbiemmer
    • Dec 2007
    • 11

    Kokemuksia Katalysaattorin poistosta M57D25 moottorista?

    Eli autohan on -02 Opel Omega,jossa tuo M57D25 moottori,ja meinasin nakata katin siitä mäkeen,onkos kokemuksia,hyötyjä haittoja?
  • Takalo_kari
    BTCF Member
    • Mar 2007
    • 1359
    • tku

    #2
    päästöt nousee.
    eikä siitä ole käytännössä mitään hyötyä.
    jos saat 2hv lisää tehoa niin se on jo hyvin. tosin edes 5hv ei vaikuta yhtään mihinkää, joten täysin turhaa ja järjetöntä hommaa..
    Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
    -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
    Kiitos ajastasi? :think

    Comment

    • k-mikko
      Bimmer Rookie
      • Feb 2007
      • 39

      #3
      Äänet paranee Toki tarviaa vähän putkelle muutaki

      Ei toki. jos muuta viritarkotusta niin sitten hyötyä, mutta vakiopelissä(tai edes lastutetussa) hyöty vaivaa pienempi..

      Comment

      • opeli
        Newbiemmer
        • Dec 2007
        • 11

        #4
        joo,lähinnä meinasin että jos ois vaikka jo tukkeessa,kun 350tkm takana.

        Comment

        • joni_wt
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2004
          • 3627
          • Yka

          #5
          Ei siitä siellä alla ainakaan mitään käytännön hyötyä ole, mutta katsastusmies saattaa kaivata sitä. Että jätä nyt näön vuoksi ainakin kuoret sinne.

          Noissa tuo pilleriahdin vastustaa jo ihan tarpeeksi pakokaasuja, eli sen ahtimen jälkeen siellä on turha pitää mitään lisäkuristimia.
          e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Originally posted by joni_wt View Post
            Ei siitä siellä alla ainakaan mitään käytännön hyötyä ole, mutta katsastusmies saattaa kaivata sitä. Että jätä nyt näön vuoksi ainakin kuoret sinne.

            Noissa tuo pilleriahdin vastustaa jo ihan tarpeeksi pakokaasuja, eli sen ahtimen jälkeen siellä on turha pitää mitään lisäkuristimia.
            Kai huomasit, että kyseessä on M57 eikä M51. Korkeintaan alkaa piikkailemaan ahdot ennenkuin VNT ehtii mukaan ja haisee pahalle, muuta eroa ei tule katin heivaamisella.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • joni_wt
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2004
              • 3627
              • Yka

              #7
              Originally posted by Cell View Post
              Kai huomasit, että kyseessä on M57 eikä M51. Korkeintaan alkaa piikkailemaan ahdot ennenkuin VNT ehtii mukaan ja haisee pahalle, muuta eroa ei tule katin heivaamisella.
              Ehä minä ny niin tarkkaan lukenu...

              Syön sanani.
              e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎