Niille joita kiinnostaa moottorinosien väritys kuten venttiilikoppa tai imusarja jne tiedoksi että VHT:n valmistamaa Wrinkle Paint -maalia saa edelleen Decoväri Oy:stä Aleksis Kiven katu 30 Puh 09 -737 286
Maalin koodi SP201 VHT Hiekkapintamaali Musta
Hinta on 15.00€ 310g purkista
Yksi purkki riittää juuri esim M20 tai M30 koneen imusarjaan.
Maalilla saa samanlaisen mustan ryppypinnan kuten Motorsport -koneissa on venttiilikopassa ja kerääjäkotelossa. Pinnasta tulee todella vahva ja kestävä, ruuvimeisselilläkin saa naarmuttaa tosissaan jos aikoo saada sen puhki. Painepesurilla voi siis surutta pestä konetta jatkossakin ja vanha hapettunut alumiiniosa näyttää todella hienolta kun vielä kiillottaa kohokuviot auki.
Maalatessa osa kannattaa tietysti ensin purkaa ja pestä todella huolellisesti,peittää kaikki kierteet ja/tai ruuvata kaikkiin uppokierteisiin pultit paikoilleen jne. Lisäksi osa kannattaa lämmittää n 50 asteiseksi ennen maalausta ja maalaaminen tulee tehdä lämpimässä. Ensin yksi paksuhko kerros - hieman lämpöä perään ja n 2-3min päästä yksi kerros pitkittäin ja parin minuutin päästä toinen poikittain. Nopeus on oleellinen asia, maali ei saa kuivua liian pitkään.
Lämpöä perään kunnes ryppymuodostuminen alkaa. Mitä paksumpi kerros, sitä suurempi ryppykuvio. Maali ei valu kovin herkästi. Maali tukkii myös spray-suuttimen todella herkästi eli se kannatta huuhdella samantien esim Brakecleanerilla tjms liuottavalla aineella.
Osa lämpimään paikkaan kuivamaan vähintään vuorokaudeksi, mielummin kahdeksi. Maali on todella myrkyllistä ja sotkee paikat todella tehokkaasti joten olohuoneessa sitä ei kannata tehdä
Muuttaa koneen ulkonäköä todella paljon ja suojaa osia. Halpa ja helppo, joskin hieman työläs (varsinkin kaasuläppä) tapa kohentaa konehuoneen ilmettä todella ammattimaiselta näyttävällä tavalla.
Maalin koodi SP201 VHT Hiekkapintamaali Musta
Hinta on 15.00€ 310g purkista
Yksi purkki riittää juuri esim M20 tai M30 koneen imusarjaan.
Maalilla saa samanlaisen mustan ryppypinnan kuten Motorsport -koneissa on venttiilikopassa ja kerääjäkotelossa. Pinnasta tulee todella vahva ja kestävä, ruuvimeisselilläkin saa naarmuttaa tosissaan jos aikoo saada sen puhki. Painepesurilla voi siis surutta pestä konetta jatkossakin ja vanha hapettunut alumiiniosa näyttää todella hienolta kun vielä kiillottaa kohokuviot auki.
Maalatessa osa kannattaa tietysti ensin purkaa ja pestä todella huolellisesti,peittää kaikki kierteet ja/tai ruuvata kaikkiin uppokierteisiin pultit paikoilleen jne. Lisäksi osa kannattaa lämmittää n 50 asteiseksi ennen maalausta ja maalaaminen tulee tehdä lämpimässä. Ensin yksi paksuhko kerros - hieman lämpöä perään ja n 2-3min päästä yksi kerros pitkittäin ja parin minuutin päästä toinen poikittain. Nopeus on oleellinen asia, maali ei saa kuivua liian pitkään.
Lämpöä perään kunnes ryppymuodostuminen alkaa. Mitä paksumpi kerros, sitä suurempi ryppykuvio. Maali ei valu kovin herkästi. Maali tukkii myös spray-suuttimen todella herkästi eli se kannatta huuhdella samantien esim Brakecleanerilla tjms liuottavalla aineella.
Osa lämpimään paikkaan kuivamaan vähintään vuorokaudeksi, mielummin kahdeksi. Maali on todella myrkyllistä ja sotkee paikat todella tehokkaasti joten olohuoneessa sitä ei kannata tehdä
Muuttaa koneen ulkonäköä todella paljon ja suojaa osia. Halpa ja helppo, joskin hieman työläs (varsinkin kaasuläppä) tapa kohentaa konehuoneen ilmettä todella ammattimaiselta näyttävällä tavalla.
Comment