Moro,
-Vaihteiston irroittaminen, lähtiskö helpoiten irti tukemalla montulla hallinosturilla, joka on poikkipuitten päällä. Siitä sitten liu'uttaisi vaihteiston pois hahlostaan ja tunkkaisi alas. Vai ihan lihasvoimalla kaverin kanssa?
-Kannattaisko vaihtaa vaihteistoöljyt samalla kun vaihteisto on irti?
-Keskittämistyökalu lienee hyvä ostaa kytkimeen. Mutta tarvitaanko vauhtipyörän lukitustyökalua vai menisikö se kikkailemalla jonkun muun työkalun kanssa?
-Entäs kytkimen esijännitystyökalu? Joissain ohjeissa tuo oli mainittu, mutta joissain ohjeissa sanottiin, että uusi kytkin ei moista tartte...
-Osa ohjeista sanoi, että vauhtipyörän ja painelevyn ruuveihin loctiteä (ei punaista) kiinnityksen varmistamiseksi. Oletteko käyttäneet?
-Eräässä ohjeessa sanottiin, että vauhtipyörän, kytkimen ja jopa vaihteiston ruuvit (alumiiniset) pitäisi vaihtaa uusiin. Ne ei kyllä ole kovin kalliita, muutamia euroja joten sama varmaan vaihtaa.
-Momenttiavain täytyy hommata, että saa ruuvit oikeaan kireyteen
-Painelaakeri kannattaa kai vaihtaa kans? Mikä lienee tuohonkin osanumero Realoem:ssä, sitäkään en löytänyt sieltä jostain syystä?
-Oisko mitään muuta osaa, joka kannattaisi samalla vaihtaa?
-Vaihteiston irroittaminen, lähtiskö helpoiten irti tukemalla montulla hallinosturilla, joka on poikkipuitten päällä. Siitä sitten liu'uttaisi vaihteiston pois hahlostaan ja tunkkaisi alas. Vai ihan lihasvoimalla kaverin kanssa?
-Kannattaisko vaihtaa vaihteistoöljyt samalla kun vaihteisto on irti?
-Keskittämistyökalu lienee hyvä ostaa kytkimeen. Mutta tarvitaanko vauhtipyörän lukitustyökalua vai menisikö se kikkailemalla jonkun muun työkalun kanssa?
-Entäs kytkimen esijännitystyökalu? Joissain ohjeissa tuo oli mainittu, mutta joissain ohjeissa sanottiin, että uusi kytkin ei moista tartte...
-Osa ohjeista sanoi, että vauhtipyörän ja painelevyn ruuveihin loctiteä (ei punaista) kiinnityksen varmistamiseksi. Oletteko käyttäneet?
-Eräässä ohjeessa sanottiin, että vauhtipyörän, kytkimen ja jopa vaihteiston ruuvit (alumiiniset) pitäisi vaihtaa uusiin. Ne ei kyllä ole kovin kalliita, muutamia euroja joten sama varmaan vaihtaa.
-Momenttiavain täytyy hommata, että saa ruuvit oikeaan kireyteen
-Painelaakeri kannattaa kai vaihtaa kans? Mikä lienee tuohonkin osanumero Realoem:ssä, sitäkään en löytänyt sieltä jostain syystä?
-Oisko mitään muuta osaa, joka kannattaisi samalla vaihtaa?
Comment