Announcement

Collapse
No announcement yet.

M40B18 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andhu
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2012
    • 535
    • vihti

    M40B18 Turbo

    Mahtaako kys. pattiin löytyä metallista kannentiivistettä? Ainakaan googletuksella ei suomesta eikä sen kummemmin ulkomailtakaan löydy?

    Entäpä suurempien suutinten laita, löytyykö suuttimia about 400cc, jotka käyvät suoraan orkkis suuttimien tilalle?
    E30 316 Turbo
  • Vauhtivaunu
    BTCF Member
    • Jun 2008
    • 2714
    • P-Karjala

    #2
    Originally posted by andhu View Post
    löytyykö suuttimia about 400cc, jotka käyvät suoraan orkkis suuttimien tilalle?
    Löytyy:

    Purchase 42 lb/hr Disc High-Z Fuel Injector or shop other Fuel Injectors - High Impedance and Racetronix_ products.




    Pari esimerkkiä. Toinen ulkomainen ja toinen kotimainen verkkokauppa.
    sigpic


    Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

    Comment

    • Joukeri
      Newbiemmer
      • Aug 2012
      • 6
      • Tampere

      #3
      m40b18

      Kokemuksia tommosen m40b18 turbotuksesta, lähinnä miten ton leimaamisen kanssa... Ja se eniten kiinnostais että tartteeko noitten absien kans pelleillä, kun kyseessä on -89 ei vähäpäästöinen ja ilman abseja.. Toki onko noita 316 e30 ees abseilla tehty? Niin mitä käytetään vertailukohtana tehojen/ alustan puolesta.. Auto siis alkuperäinen 316i m40b18 johon olis tarkotus turbo istuttaa... Anteeksi tietämättömyyteni ja kiitos jo etukäteen!

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #4
        Ot

        Originally posted by Joukeri View Post
        Kokemuksia tommosen m40b18 turbotuksesta, lähinnä miten ton leimaamisen kanssa... Ja se eniten kiinnostais että tartteeko noitten absien kans pelleillä, kun kyseessä on -89 ei vähäpäästöinen ja ilman abseja.. Toki onko noita 316 e30 ees abseilla tehty? Niin mitä käytetään vertailukohtana tehojen/ alustan puolesta.. Auto siis alkuperäinen 316i m40b18 johon olis tarkotus turbo istuttaa... Anteeksi tietämättömyyteni ja kiitos jo etukäteen!
        Vertailuautona käytetään autoa joka on samaa/uudempaa vuosimallia kuin sun auton kori, ja jossa on vähintään samat tehot.
        Jos katsurin saisi uskomaan että autossa ei ole kuin 129hp niin vertailuautoksi kävisi 320i, jonka alustassa ei ole paljon mitään eroa 316i:hin. Jos vertailumallina on 318iS (136 hp) niin silloin tarvitaan jo isot etutolpat niihin kuuluvine jarruineen sekä levyjarrullinen taka-akselisto.
        Last edited by petrolhead; 09-09-2012, 10:48.
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • pazq
          BTCF Member
          • Jan 2008
          • 3166
          • 47200

          #5
          Originally posted by Joukeri View Post
          Kokemuksia tommosen m40b18 turbotuksesta, lähinnä miten ton leimaamisen kanssa... Ja se eniten kiinnostais että tartteeko noitten absien kans pelleillä, kun kyseessä on -89 ei vähäpäästöinen ja ilman abseja.. Toki onko noita 316 e30 ees abseilla tehty? Niin mitä käytetään vertailukohtana tehojen/ alustan puolesta.. Auto siis alkuperäinen 316i m40b18 johon olis tarkotus turbo istuttaa... Anteeksi tietämättömyyteni ja kiitos jo etukäteen!
          Nii, minkälaisen teholapun sieltä koneesta tulostaa pihalle, kertoo että mihin sitä verrataan. Jos se luovuttaa huikeat 120hp niin eipä siinä ole mitään muuteltavaa. Leiman jälkeen vaan ruuvista lisää hönkää pannuun

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎