Eli ongelma ois seuraavanlainen. Tässä on pyörinyt käsissä 3 haljennutta non vanos M50B25 kantta ja niitä ei kasva ihan puiden oksilla (E: ehjiä siis). Joten onko mahdollista vanoksettomaan koneeseen laittaa vanos kansi ja disabloida / lukita vanos? Vaatiiko muutoksia tai tuleeko ongelmia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tarvitaan pikainen vastaus
Collapse
X
-
Originally posted by Supa View PostEi oo sama.
Non vanos M50 on tuplajousilla ja vanoksellinen taas yksillä. Joten myös kansi on siltäosin erilainen jotta on paikat sisemmille jousille.
Voihan sitä toki soveltaa kaikenlaista jos haluaa...€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Juu tässä olikin nyt vaan se idea, että kun löytyy vanoksettoman kannen kaikki hilppeet, nokat, jouset, venat yms. Niin, että saako niistä plus täydellisestä vanoskannesta rakennettua non vanos koneeseen kannen.
Eli siis periaatteessa vanoksen jousilla ja vanoksettoman nokilla sais tehtyä. Venttiileissäki tais olla kokoeroja? eli nekin pitäis olla vanoskannesta.
Comment
-
-
Originally posted by [fuse] View PostEli siis periaatteessa vanoksen jousilla ja vanoksettoman nokilla sais tehtyä. Venttiileissäki tais olla kokoeroja? eli nekin pitäis olla vanoskannesta.
Painavan venttiilin kanssa on vain yleensä käytetty tuplajousia kumoamaan ylimääräistä venttiilin pyörimistä jousen toimesta sulkeutumisvaiheessa joka suurilla seetipaineilla johtaa jossain vaiheessa venttiilin varren murtumiseen tai ainakin seetin turhaan kulumiseen, nykytekniikalla kevyillä venttiileillä yleisempi ja parempi ratkaisu on yksi venttiilin jousi, edes S1000RR:n koneessa ei nykyään ole tuplajousia vaikka nykytekniikan korkeimmille kierroksille suunniteltu onkin.
Comment
-
Comment