Mistä lähtisi hakemaan vikaa kun 2.8l M52TU heiluu kylmäkäynnistyksen jälkeen? Kyse ei ole mistään rajusta/kovasta ravistuksesta, mutta sen kuitenkin tuntee moottorin päältä ja joskus myös kuskin penkissä. 1-2 minuutin jälkeen ilmiö katoaa. Ei näy vikakoodeja. Tulpat eivät ole kovin vanhat, ei ole öljyä tulppien ympärillä, puolien kumitutit on vaihdettu.
INPAn rough näyttää kahdessa sylinterissä muita korkeampia arvoja, mutta miten suuria ne arvot yleensä ovat/paljon niissä on vaihtelua? Vai onko kaikki nollassa? Mitä muuta tuosta voisi tutkia? Lähinnä tulee mieleen suuttimet tai sytytyspuolat, mutta saako niitä tarkemmin tutkittua diagnostiikalla?
INPAn rough näyttää kahdessa sylinterissä muita korkeampia arvoja, mutta miten suuria ne arvot yleensä ovat/paljon niissä on vaihtelua? Vai onko kaikki nollassa? Mitä muuta tuosta voisi tutkia? Lähinnä tulee mieleen suuttimet tai sytytyspuolat, mutta saako niitä tarkemmin tutkittua diagnostiikalla?
Comment